וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דנזל וושינגטון הוא הבאנקר האנושי

28.9.2014 / 11:41

"נקודת שוויון" היה אמור להיות עוד סרט אקשן סטנדרטי שייכשל בקופות אבל ההשתתפות של דנזל וושינגטון שינתה הכל. דורון פישלר מסכם הכנסות

יח"צ - חד פעמי

אחד הכוכבים האמינים בעולם, מבחינה קופתית, הוא דנזל וושינגטון. הוא אמנם לא נוהג להשתתף בלהיטי ענק, אבל הסרטים שבהם הוא משתתף – מצליחים די והותר: בעשור האחרון הוא השתתף ב-13 סרטים, ומבין כולם היה רק אחד שהכניס פחות מ-20 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון. זאת עקביות מרשימה מאוד, ששחקנים מעטים יכולים להתחרות בה, והיא אינה מקרית: דנזל פשוט מביא איתו קהל, והאולפנים יודעים זאת ושמחים תמיד לשבץ אותו בסרטיהם. "נקודת שיוויון" הוא כנראה דוגמה טובה לכך: סרט האקשן הזה, המבוסס בחופשיות על סדרת טלויזיה נשכחת למדי, נראה כמו משהו בלתי ראוי לציון שהיה בוודאי נעלם באמצע הטבלה – אבל כשמוסיפים למשוואה את דנזל וושינגטון, הסרט הכניס כ-35 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו, ולא משנה שהביקורות היו ממש לא משהו.

על המקום השני נערך מאבק צמוד, ולמעשה, על פי הנתונים המוקדמים עדיין לא ברור בוודאות מי יחזיק בו – "הרץ במבוך", שירד מהמקום הראשון של השבוע שעבר, או סרט האנימציה החדש "הקופסונים". שני הסרטים צפויים לסיים את סוף השבוע עם סכום של כ-16 מיליון דולר. "הרץ במבוך" כבר הוכיח את עצמו בשבוע שעבר, ובעקבות הפתיחה המוצלחת סרט ההמשך אושר וצפוי להגיע בעוד שנה בדיוק. "הקופסונים" הוא הסרט החדש של אולפן האנימציה לייקה, מאחרוני המוהיקנים של אנימצית עצירת התנועה (סטופ-מושן) – יצירת אנימציה באמצעות בובות שמצולמות פריים אחרי פריים, ולא באנימציה ממוחשבת. סרטיהם הקודמים היו "קורליין" ו"פראנורמן", שהיו שניהם אפלים בהחלט, עבור סרטי ילדים, וגם איכותיים מאוד; האולפן לא מתיימר להתחרות בלהיטים של דיסני. ההכנסות של "הקופסונים" דומות לאלו של שני הסרטים הקודמים של האולפן – כ-16 מיליון דולר, כאמור.

יתר הטבלה נשארה חלשה. הכנסות של כ-7 מיליון דולר השאירו את "מכאן אני ממשיך" במקום הרביעי; ואחרי תשעה שבועות, "שומרי הגלקסיה" עדיין בעשיריה – במקום השמיני, עם הכנסות כוללות של 320 מיליון דולר בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully