וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולחן עבודה: הסקיצה של נינט ל"כל הלבד"

8.10.2014 / 3:00

"את הסקיצה הקלטתי בשעת לילה מאוחרת, אחרי שיחה עם חבר יקר", מסבירה נינט על תהליך העבודה על הדמו ל"כל הלבד" שגרסתו הסופית נכללה באלבום "כל החיות ידעו"

יח"צ - חד פעמי

"את הסקיצה הזו הקלטתי בבית, במחשב, בשעת לילה מאוחרת, אחרי שיחה עם חבר יקר, אי שם בשנת 2012. הסקיצה מורכבת משלושה ערוצים סך הכל:גיטרה, שירה, B'V (קולות שניים). אני זוכרת שהקלטתי את השיר די מהר כי לא רציתי לאבד את הרגע. שמתי דיליי ופאנינג (PANINIG) על הגיטרה ועל ה-BV, את השירה השארתי נקייה יחסית כדי לא לבלבל את האויב( הפעם) ושלחתי את השיר למגירה הווירטואלית. לימים, כשהתחלתי לעבוד על האלבום הרביעי 'כל החיות ידעו' לא היה לי ספק ש'כל הלבד' יהיה חלק מקאדר השירים שאבחר להשמיע לשני מפיקי העל עידן רבינוביץ ויוסי מזרחי.

כשהתחלנו להפיק את השיר היה לי מאוד ברור איך אני רוצה לעבד אותו ובייחוד הסאונד תופים והמקצב. שלחתי את המפיקים המוכשרים לשמוע שיר של להקה אדירה בשם Cocteau Twins וביקשתי שיחזרו עם השראה ואהבה לאייטיז, וכך היה.

זכור לי במיוחד הרגע באולפן שבו ניסינו למצוא את ה-BPMהמדויק של השיר, תזוזה הכי קטנה למעלה או למטה פשוט לא היתה מדויקת. לבסוף הוכתר המלך: 90 וחצי BPM.

אהבה ויופי לכולנו".

גרסת האלבום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully