וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא ברלינאי: על הריאיון עם מוביל מחאת המילקי

19.10.2014 / 0:00

בחדשות 10 התגאו בריאיון עם נאור נרקיס, מוביל מחאת המילקי שקרא להגירה המונית מישראל. בדרך הם שכחו שלא כל סטטוס פייסבוק צריך להפוך לגולת כותרת של מהדורת חדשות

צילום: באדיבות חדשות 10

בימים האחרונים קורה משהו בפייסבוק. משהו דרמטי שמחולל שינויים בחיינו. למרות שלכאורה מדובר במשהו די עתיק ומובן מאליו, אף אחד לא ראה את זה מגיע. בימים האחרונים אפשר להגיב באמוטיקונים בפייסבוק. הסוף למשפטים, מעכשיו אפשר לחייך בתגובה לסטטוס. אני אישית מחבב את האמוטיקון של התרנגול שמרוצה מעצמו. המועקה הגדולה היא שעכשיו, אחרי שחדשות 10 ריאיינו סטטוס, צריך לכתוב טקסט כביקורת ולא להסתפק באמוטיקון. איזה אמוטיקון הייתי נותן לריאיון של הסטטוס בחדשות 10? צריך לחשוב על זה. אולי של הפינגווין שמנשנש דשא. כן, זה נשמע ראוי.

מתן חודורוב שיחק אותה. ממקום מושבו בקרקוב, שרק אלוהים יודע מה הוא איבד שם עם כל הטיסות הישירות והזולות (!) לברלין, ראיין חודורוב בשיחת סקייפ די היסטרית, שגם בה אפשר להגיב באמוטיקונים אגב, את נאור נרקיס, מוביל מחאת המילקי והאיש "שהדליק מדורה וירטואלית". הו, כמה שחיכינו לזה. נרקיס אומר זאת (בעילגות כמובן - ועוד נחזור לעילגות הזו בהמשך) בעצמו: "כל מה שרציתי זה לתת שבועיים לישראלים בחגים לחשוב על כל הדברים שהעליתי". ברור, כי אין שום דבר טוב יותר מלשבת בבית בחול המועד ולחשוב על כמה יקר לחיות בישראל. תודה לך נאור, מקווה שהקצפת הזאת טעימה לך. אתה יודע שיש בה עצמות חזיר, נכון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה לחיות בברלין. מאוד קשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטעות או שאולי במקרה, בחדשות 10 חשבו שהם מראיינים בחור בן 25. הם לא. הם ראיינו סטטוס ישראלי ממוצע. הסטטוס הישראלי הממוצע בפייסבוק מורכב מהנוסחה הבאה: להט פלוס עילגות פלוס קורטוב ציונות פלוס אזכור של השירות הצבאי אחרת הסטטוס הוא לא סטטוס לגיטימי פלוס התלהמות פלוס קמצוץ היגיון מינוס קמצוץ היגיון במילה הבאה פלוס שואה פלוס תמונה ו/או שיר של עמיר בניון פלוס תיוג של סטטוסים מצייצים.

הנה, הגענו לשורש הבעיה. סטטוסים מצייצים. מאז שהעמוד הזה, בסיוע האנשים הטובים של ערוץ 10 - אנשים כמו גיא לרר ומערכת "צינור לילה" - הפך להיות המעניק הרשמי של תווי איכות מקוונים, הדיון המקוון בישראל הלך לעזאזל. מאז שכל פעוט זב חוטם קיבל גישה למקלדת - הכל נהרס. כראוי למדינה בה הכל מופרט, סטטוסים מצייצים השתלט בעילגות על סדר היום בישראל ומערכות החדשות נתנו לו להוביל בשמחה. תנו לחוכמת ההמונים לדבר, אפילו אם ההמונים הם טיפשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערבב או אוכל בנפרד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

השאלה המעניינת היא לא אם נאור נרקיס מערבב את הקצפת או אוכל אותה בנפרד מהחלק החום והטעים יותר של המילקי אלא אם במערכת חדשות 10 נערך דיון בנוגע לריאיון של נאור נרקיס. כלומר, דיון אמיתי, לא דיון שמתמצה ב"יש! דפקנו את המתחרים. הצלחנו להשיג ריאיון עם אדם שהעלה סטטוס לפייסבוק". יותר בכיוון של דיון שעוסק בשאלה אם גולת כותרת של מהדורת חדשות מרכזית ראויה להיות ריאיון עם אדם שהעלה סטטוס לפייסבוק. גולת כותרת או לא, ככל הנראה אכן ראוי לראיין אדם שהעלה סטטוס לפייסבוק ואכן מדובר בהישג עיתונאי ראוי. רק שאולי כדאי לערוך את הריאיון הזה כדי שהוא, ובכן, לא ייראה כמו סטטוס בפייסבוק.

"האם הגירה המונית היא לא חציית קו אדום?", שאל מתן חודורוב בתחילת מהדורת החדשות ופרץ בריצת אמוק. ריצת אמוק לעבר האבדון כמובן. בדרך הוא גם התפלא "מאיפה מגיעה ההחלטה לשתף את כל המדינה בקבלה" כי מתברר שכמה אלפי אנשים בקבוצה בפייסבוק הם "כל המדינה" ולסיכום תהה חודורוב האם מחאת המילקי היא - לא, חכו לזה - "סיכון משמעותי של מה שכבר נבנה פה". לא פחות ולא יותר. ברור מדוע חודורוב נלחץ. בכל זאת, בחדשות הראו אדם בן 25 שפונה לראש ממשלת ישראל בשמו הפרטי, מזמין אותו לשבת איתו לקרוא הודעות בפייסבוק וטוען שברגע שמאתיים אלף ישראלים יהגרו לברלין, ראש ממשלת ישראל ירדוף אחריו עם הצעה אטרקטיבית. כן כן, עם הצעה אטרקטיבית ולא, רחמנא ליצלן, עם הזמנה לקנדי קראש. ואם הראו את זה בחדשות, כנראה שהסוף באמת קרוב.

עכשיו מהר, שמישהו יתייג את אבי לן.

מה אתם חשבתם על הריאיון עם נאור נרקיס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully