וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם ושרית אביטן: "השיר שלנו הוא חיתוך ורידים, כמו שצריך"

חגי אוזן

28.1.2014 / 1:50

שרית אביטן ועומר אדם משחררים דואט חדש, מתעקשים לנסות לפנות לקהל שלא שומע רדיו והודפים שמועות על קשר רומנטי. וגם: מי העז להקליט דואט עם עופר לוי?

יח"צ - חד פעמי

לקח לשרית אביטן לא מעט זמן עד שהגיעה להציע לעומר אדם להקליט איתה דואט – למרות שהם מכירים היטב, אביטן התמהמהה. רק עכשיו זה קורה, עם השיר "לא צפוי". "אנחנו ידידים מאוד טובים ויש ביננו חברות קרובה", היא מספרת לוואלה! תרבות. "את השיר הזה 'לא צפוי' הייתי אמורה להקליט לבד, וכששמעתי אותו ביחד עם רוברטו בן שושן, המנהל שלי, חשבנו שזה יכול להתאים בתור דואט. כששלחתי אותו לעומר אדם, לא ידעתי איך הוא יגיב".

"בהתחלה הייתי בטוח שהיא שלחה אלי את השיר רק כדי לדעת מה דעתי עליו" משלים אותה אדם. "אנחנו חברים טובים וזה קורה כל הזמן, שמתייעצים אחד עם השני לגבי רעיונות במוזיקה. אחר כך, כשהיא הציעה לי להקליט אותו איתה, מיד הסכמתי כי כבר ידעתי שזה שיר מצוין".

זה שיר כבד יחסית, במיוחד בתור דואט שהזמרת שלו יצרה לעצמה דימוי של כוכבת פופ ים תיכוני קליל.

אדם: "הוא דוך לפנים, בלי יותר מתי להתחכם, ואני יודע מראש שהוא לא מיועד לגלגל"צ. מלכתחילה כיוונו אותו שלא יהיה לגלגל"צ אלא יותר יתאים לישיבות של ימי חמישי מסביב לשולחן, או למועדון. שיר של חיתוך ורידים, כמו שצריך. זה יגיע מהקהל, מהשטח. זה שיר שהקהל יותר יאהב ויתחבר אליו, והמבקרים פחות – שזה טוב".

אביטן: "את 'לא צפוי' כתב שי אלמגור ללחן של ליאור מיארה ואלירן אביטל, והלכתי עליו בלי לחשוב, אני מאוד מחוברת למוזיקה הזאת. הייתי הכי שלמה איתו ואני בטוחה שהוא יתפוס אצל הקהל".

עומר אדם ושרית  אביטן בשיר לא צפוי.
"דוך לפנים". אדם ואביטן

עכשיו, לאור הידידות בינכם והחיבור בדואט, יש מצב שישאלו האם יש כאן גם עניין רומנטי.

אביטן: "יש לי חיבור אדיר עם עומר ואנחנו חברים ממש טובים, ואני גם יודעת שעכשיו ישאלו שאלות. היום כל תמונה שאני מעלה ישר חושבים על חיבור רומנטי, אבל עומר ואני רק ידידים. חברים טובים מאוד".

עומר, שניכם פחות או יותר באותו גיל ובכל זאת אתה סופרסטאר ולשרית זה עדיין לא קרה בסדר הגודל הזה. מה היא צריכה לעשות כדי להגיע לעמדה שלך בצמרת?

אדם: "יש לה קול מהמם. כששמעתי אותו בהקלטה לשיר 'יום אחד תבקשי', היא ממש עשתה לי את זה. לדעתי היא צריכה להביא את המשהו האחר, כי כולם משתעממים מהר. אנחנו תמיד רוצים ריגושים חדשים, המדינה כולה בת 67 שנה ותראה מה קורה כאן – כל הזמן תנועה. הסגנון של השיר הזה, שהוא יותר הארד קור, הוא הנכון בשבילה לדעתי. שרית כבר הייתה צריכה לקבל הרבה יותר תשומת לב, אבל היא גם צריכה ללכת על יותר קיצוניות. אני בעד קיצוניות, ולא משנה איזו – העיקר שתבחר צד ותלך עליו עד הסוף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סינגלים חדשים

דקלון וסגיב כהן – פרח המדבר

למרות שהלחן בשיר "פרח המדבר", משומש, החיבור בין דקלון לסגיב כהן הוא עדיין חיבור נכון וראוי. כהן מנהל התכתבות ארוכת שנים בין ישן לחדש. הוא מביא את החדשנות לז'אנר, ודווקא בגלל זה מאוד הגיוני להקליט אלבום עם דקלון, שהוא אחד מאבני היסוד שלו. הלחן של "פרח המדבר" שימש את כהן לדואט עם אבן יסוד אחרת, ג'קי מקייטן המנוח, בפרויקט הדואטים "שניים סוכר 2". השיר נקרא "סופרים את הקופה" ומן הראוי היה שכהן, שתמיד זוכה להערכה על מקוריות וחדשנות, ישקיע ויצור עבור דקלון לחן חדש לגמרי. לא נורא, חומרים נוספים מהאלבום העתידי הם מקוריים לגמרי – כך שיש למה לחכות.

רפאל כהן – רחוקים

משהו מאוד מיוחד מגיע מהכיוון של הזמר רפאל כהן. השיר שכתב והלחין, "רחוקים", יוצר תחושה חדשה באוזן, לא מעט בזכות העיבוד הדרמטי והמותח של תומר מתנה. ההגשה הבוגרת והחכמה של כהן הופכת את "רחוקים" לשיר מאוד מעניין, שכיף להקשיב לו פעם אחר פעם. כדאי לעקוב אחריו.

עופר לוי ונתנאל פרי – מאז שאת הלכת

יש אלף דרכים להתאבד, ועכשיו מסתבר שיש עוד אחת: להקליט דואט עם עופר לוי. לנתנאל פרי יש כנראה ביצי ברזל, אחרת אין הסבר הגיוני לשיר הזה. פרי גם ככה איננו זמר גדול, אם בכלל, ולשיר לצד לוי זו כבר כמעט חוצפה מצידו. לוי, מצידו, מעלים אותו כמעט לחלוטין. פרי נשמע ברקע בקול חלוש, קלוש ותלוש, שכל מה שיש ביכולתו לעשות זה להפריע לגרון המפלצתי שלצידו. חראם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully