וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר נמלט מבית כלא בגלל יותר מדי היפ-הופ

24.4.2014 / 23:25

אסיר נמלט מהכלא לאחר שלא עמד יותר במוזיקת הראפ שהושמעה "כל היום וכל הלילה" באגף בו היה כלוא. עדיין לא ידוע אם קרה דבר דומה בכלא ישראלי עקב עודף גלגל"צ

אילוסטרציה. ShutterStock
אחי, יש'ך כיוון לחדש של דודו טסה?/ShutterStock

רוברט סטיבנס, אסיר בן 58 שנכנס לכלא לאחר שהורשע בשוד, החליט להביע מחאה נגד מוזיקת ההיפ-הופ שחבריו לאגף נהגו להשמיע בווליום גבוה במשך שעות היום (והלילה), ופשוט ברח מבית הסוהר בו הוחזק. אין ספק כי מדובר באחד מהמקרים הקיצוניים בהם אדם מביע אי שביעות רצון מז'אנר מוזיקלי מסוים.

סטיבנס נמלט מכלא שנמצא במחוז גלוסטרשייר בדרום מערב אנגליה, לאחר שטיפס על חומה. האסיר המבוגר, המרצה עונש מאסר של שש וחצי שנים, הצליח לחמוק מרשויות החוק במשך 20 ימים עד שנתפס.

לחוקריו סיפר כי לא רק שהוא נאלץ להתמודד עם היפ-הופ, הוא גם סובל מהטרדות חוזרות ונשנות מצד חבריו לתא (הצעירים ממנו) שמפצירים בו לקנות סמים. סטיבנס לא יכול היה לעמוד בכל המכשולים הללו אך שמח לחזור אל שוביו ואמר "תודה לאל שמצאתם אותי, קיוויתי שזה יקרה".

אילוסטרציה:

סנגורו של סטיבנס מסר כי "סטיבנס התנצל על ההתנהגות שלו, זה היה מעשה אימפולסיבי וברור לכל שהוא לא מעוניין לחזור אל חיי הפשע. הוא שהה בסביבה רועשת בה הושמעה מוזיקת ראפ במשך כל היום וכל הלילה. הוא ברח כיוון שלא היה מרוצה מהאנשים עימם היה כלוא במאסרו".

כל שנותר הוא לקוות שסטיבנס לא יגיע למתקן הכליאה בגואנטנמו, שם האסירים הבטחוניים סובלים עינויים אמיתיים כמו מוזיקה של הרד הוט צ'ילי פפרז ואף מטאליקה.

רוצים ללכת עם סטיבנס להופעה של שלמה ארצי בקיסריה? ספרו לנו בפייסבוק, אם אתם ממש חייבים

  • עוד באותו נושא:
  • היפ הופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully