וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים בגב: "באדי ביזאר" עוקבת אחר בעלי מומים גופניים קיצוניים

1.9.2014 / 13:50

הסדרה "Body Bizarre" חוזרת השבוע לעונה שלישית בבריטניה, עם פרק שעוסק בגבר בן 37 שראשו מקופל כולו לאחור. חרף מגבלותיו הצליח קלאודיו ויארה דה אוליביירה לחיות חיים נורמליים ככל הניתן

קלאודיו ויארה דה אוליביירה הברזילאי הצליח להעביר 37 שנה כשראשו תלוי הפוך על עורפו, צופה למעשה בעולם מלמטה למעלה. העובדה שהוא בכלל חי בשלב הזה עומדת בניגוד גמור לתחזיות הרופאים, שמאז שנולד אמרו לאמו להפסיק להאכיל אותו מאחר שלא יוכל לשרוד לאורך זמן. לא זאת בלבד שאמו סירבה להקשיב להם, אלא גידלה את הילד באופן רגיל ככל הניתן.

מלבד העיוות בראשו סובל דה אוליביירה גם מליקויים חמורים ברגליו ובידיו שמונעים ממנו תנועה, גפיו מקופלות כך שהוא אינו יכול ללכת בעזרת רגליו או לעשות את הדברים הבסיסיים ביותר באמצעות ידיו. יתר על כן, עקב מצבו דה אוליביירה גם לא יכול להשתמש בכיסא גלגלים, ולמרות הכל מצליח לתפקד. הוא נעזר בנעליים מיוחדות שעוזרות לו לנוע, מקליד במחשב באמצעות עט בפיו ומשתמש בפיו ובשפתיו כדי לחייג ולהשתמש בעכבר. הוא עושה זאת באופן שמאפשר לו להתגבר על מגבלותיו ולעסוק לפרנסתו בראיית חשבון, ייעוץ פיננסי ומידענות, ואף ממנף את מצבו וההתגברות שלו לטובת נאומים מעוררי מוטיבציה מול קהל.

סיפורו של דה אוליביירה מוצג בפרק פתיחת העונה השלישית של הסדרה הבריטית "Body Bizarre", שמתחילה השבוע באנגליה. בעבר עסקו פרקי הסדרה בין היתר בתאומים סיאמיים למיניהם, גבר עם גידול שמאכל את גופו, תינוק שנולד עם שיער בכל חלקי גופו, ארבע אחיות שתנועתן מוגבלת עד כדי כך שהן נראות קפואות, ובכפר שכל תושביו לא חשים כאב.

  • עוד באותו נושא:
  • Body Bizarre

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully