וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלאר מורגוליס: מעריץ "משחקי הכס" דקר בחנית אדם שחדר לביתו

21.9.2014 / 11:10

טיפ קטן לכל הפורצים שם בחוץ - בידקו לפני כן אם האדם שאל ביתו אתם חודרים ללא רשות, אינו במקרה מעריץ נלהב של "משחקי הכס" האוגר כתחביב כלי נשק עתיקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכעת נמשכה משמרתו. ג'ימי מורגן ג'וניור/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומס מקגאוון מטקסס למד על בשרו, פשוטו כמשמעו, שלפני שהוא פורץ לביתו של אדם זר, רצוי לבדוק אם הוא במקרה אינו אוהד של "משחקי הכס". מקגוון בן ה-25 ניסה לחמוק מהמשטרה בעודו שתוי ונוהג ברכב שדווח כגנוב (למרות שבדיעבד התברר כי אכן היה שייך לו), וכאשר התנגש לבסוף בעץ פתח במנוסה רגלית אל שכונת הטריילרים הסמוכה, שם חדר מבעד לחלון אל אחד מהם. לרוע מזלו, בעל הטריילר הוא מעריץ גדול של נשק ולחימה מימי הביניים, כמו גם של כתבי ג'ורג' ר. מרטין. מספר דקות אחרי כן המשטרה קיבלה טלפון מאדם בשם ג'ימי מורגן ג'וניור שבישר להם כי אדם זר חדר לביתו וכי דקר אותו בחנית לפני שהפורץ נמלט מהמקום. משם קצרה הדרך של השוטרים לתפוס ולעצור אותו בשעה שדימם באחד הרחובות הסמוכים.

מורגן, לבוש בחולצת "משמר הלילה", הארגון שאליו ודאי היה נשלח מקגאוון ביקום מקביל, תיאר את השתלשלות האירוע עבור החדשות המקומיות, וסיפר שהיה מבועת למראהו של הזר בביתו כך שדקר אותו באינסטינקט עם חנית קצרה וקטלנית שיש ברשותו. הפורץ דימם כמו חיה, על פי תיאורו של הדוקר, והותיר שובל של דם בתוך ביתו ואחרי שעזב את המקום. "אני אדם נוצרי ולא רוצה ליטול חיים", הבהיר, "עם זאת, רציתי לוודא שהוא מבין שחייו היו בידיי ושאיפשרתי לו לשמור עליהם".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully