וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט "שובר שורות": אחים הושעו מבית הספר בגלל ממתקי קריסטל מת'

29.9.2014 / 20:40

כריסטיאן וגבריאל, בני תשע ועשר, סולקו מבית הספר לאחר שהביאו ממתקים תכולים וסיפרו לשאר הילדים שהם אוכלים את הסם המסוכן. קשירת חצוצרות מעולם לא נראתה מענגת יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולטר וג'סי, אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסדרה המופתית "שובר שורות" הסתיימה לפני שנה בדיוק, אך השפעתה עדיין ניכרת במקומות לא צפויים בעולם. בתי ספר יסודיים, נניח. האחים כריסטיאן וגבריאל וולדז, בני תשע ועשר מאלבקרקי, ניו מקסיקו, הושעו מבית הספר לאחר שהביאו ממתקים שנראים כמו קריסטל מת'.

האחים הפוחזים חילקו את הממתקים לבני כיתתם שאכלו בתאווה, ואז אמרו להם שלא מדובר בממתקים אלא בקריסטל. השניים הואשמו בכך ששיבשו את התהליך החינוכי בבית הספר והתנהגו בצורה לא הולמת ולא מקובלת. הם הושעו ליומיים וחצי, ונשלחו לביתם עם פתק עליו רשום שהם הביאו סמים לכיתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאמפטמינים מתוחכמים או אבני ירח תמימות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

וירג'יניה, אמם של כריסטיאן וגבריאל, טוענת שהעניין יצא מפרופורציה. "העונש שלהם לא הוגן. לא מדובר בסמים אמיתיים אלא בממתקים". הסוכריות הגיעו מחנות ממתקים מוכרת שסיפקה לסט של "שובר שורות" את אותו ממתק בדיוק בתור קריסטל מת'. באתר האינטרנט של החנות נקרא הציבור הרחב להגיע ולרכוש את האביזרים בהם השתמשו בצילומים, שנערכו אף הם באלבקרקי. יש ילדים שסופרמן הוא האיידול שלהם. הם לא גרים בניו מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully