וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי יפני חדש: חברות להקת בנות בביקיני מחפשות חתן

2.10.2014 / 16:40

בריאליטי יפני חדש, חברות להקת בנות לובשות רק ביקיני, ומעריצים שרוצים לצאת איתן ייבחנו בסגנון אקס פקטור. אם מישהי תתחתן היא תעזוב את התוכנית ואת מקומה תתפוס חברת להקה חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוקו אונו, הירושימה, פוקימון ועכשיו האסון היפני הבא: תוכנית הריאליטי "Happening Girls". אלו המשתתפות בתוכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העצמת נשים זה אנחנו. המתמודדות בריאליטי היפני החדש "Happening Girls"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"Happening Girls" הוא שמה של תוכנית ריאליטי חדשה ביפן, עם להקת בנות שמעריציה יכולים לצאת לדייט עם חברותיה, ויש אפילו אופציה להתחתן איתן. הלהקה מורכבת כעת מארבע בנות שתמיד לובשות ביקיני ובגדי ים בציבור, וגיליהן נעים מ-20 ל-26.

אוהדים ממין זכר המעוניינים לצאת עם הבנות יכולים לפנות למפיקי התכנית ולהשתתף באודישנים בסגנון "אקס פקטור" וראיונות במטרה לנסות לזכות בדייט. אם אחת מהן תתחתן ותעזוב את התוכנית, את מקומה תתפוס חברת להקה חדשה. המפיקים מחפשים חברות להקה מחליפות בתנאים ברורים: עליהן להיות בין גיל 17 לגיל 30, לגור בטוקיו, ולהסכים ללבוש ביקיני ובגדי ים בציבור כל הזמן.

דובר התוכנית מסר לתקשורת: "אנחנו מעודדים את מעריצינו להפגש ולצאת לדייט עם הבנות. כמה רחוק הם יילכו – זה תלוי בהם. אבל הם מחויבים להכניס אותנו לחייהם האישיים ולשתף במערכת היחסים שלהם. הבנות חופשיות לעשות כיף, לצאת לדייט ואפילו להתחתן אם הן רוצות. אנחנו נהיה שם לארגן ולתעד את החתונה". עוד הוסיף דובר התוכנית: "יש הרבה להקות בנות ביפן, אבל עד עכשיו אף אחת מהן לא לבשה בגדי ים, ואיזה גברים צעירים לא ירצו לראות את האלילות שלהן בביקיני?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully