וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל פינטו ואבשלום פולק מסבירים איך יוצרים להיט מחול בימתי

11.9.2014 / 11:43

מופע מחול שהפך ללהיט, יש בכלל דבר כזה? אז זהו שכן. ענבל פינטו ואבשלום פולק מתכוננים ל"ימי תרבות" ומסבירים איך מתרגמים הומור לכדי מחול מודרני בימתי. צפו

יח"צ - חד פעמי

מופע המחול "אויסטר", מאת ענבל פינטו ואבשלום פולק, מזמין אתכם להיות חלק מעולם קצת שונה אבל מאד אנושי. לגעת במשהו שאולי הולך לאיבוד בתוכנו - ברגש, בדמיון, בהומור עדין ובגעגוע.

היצירה, שזכתה בפרס התיאטרון לשנת 2000 בקטגוריית "המופע הבולט בתחום אמנויות הבמה", נוצרה מתוך יומן החיים של ענבל פינטו ואבשלום פולק. כל הקטעים במופע הם רישומים ויזואליים של חוויות מן החיים. "אויסטר" רץ למעלה מעשור, הציג כמעט 500 פעמים וצפו בו למעלה מ-120 אלף איש. הצלחנו לסקרן אתכם? נהדר.

"אויסטר" יועלה ב-14 בספטמבר בתיאטרון היהלום ברמת גן, בעלות של 20 שקלים בלבד (מה שמסביר את ההסתערות המדהימה על הכרטיסים שאזלו מייד). כל זה קורה במסגרת "ימי תרבות" 2014, מיזם אירועי התרבות של מפעל הפיס בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות.

כזכור, במהלך "ימי תרבות" ייפתחו עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות במוזיאונים ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי של עד 20 שקלים, ובדרום - ללא תשלום.
רגע לפני ש"אויסטר" יועלה ב"ימי תרבות", פגשנו את פינטו ופולק ודרשנו לדעת איך יוצרים עולם פנטסטי מלא דמיון, אירוניה והומור, כי גם אנחנו רוצים ליצור אחד כזה, שלא לומר לחיות בתוכו.

תאריכים נוספים בהם יועלה המופע (שלא במסגרת "ימי תרבות") הם ה-18-19 בספטמבר במרכז סוזן דלל. משך המופע כ-60 דקות.

לפרטי המופע המלאים במסגרת "ימי תרבות" 2014 לחצו כאן.

לפרטים מלאים על תכניית אירועי "ימי תרבות", היכנסו לאתר הבית של "ימי תרבות" 2014.

מחוללים במחולות על בסיס קבוע? מעדיפים אויסטרים במרק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully