וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" פותחת עונה. למה הכי נתגעגע?

אביעד "צפניה" קדרון

9.5.2014 / 0:20

עונתה השישית של "האח הגדול" תצא לדרך רק בשבוע הבא אבל תכל'ס, כולנו יודעים איך זה ייגמר. צפניה מפרגן למתמודדי "האח הגדול" ולסצנות הגדולות של העונה. שעדיין לא התחילה

עדינה, הלסבית שמחבקת יותר מדי

עדינה זכתה לאהדה בגלל נטייתה לחבק את רוב דיירי הבית. כל הזמן. הכינוי אותו קיבלה עדינה בזמן שהותה בבית הוא "עדינה פיגולים" כי לפרנסתה היא מנהלת סניף של חינאווי. לסבית, אתם יודעים.

הקאצ'פרייז של אסי

אסי עזר. ניב אהרונסון
מחדד לשון/ניב אהרונסון

עזר דואג לפנק את הצופים בקאצ'פרייז מענג מדי עונה. הפעם, בגלל המעבר לערוץ 26, הקאצ'פרייז היה לוהט מתמיד. מאות בני נוער הסתובבו ברחבי ישראל ומלמלו למחרת פרק הבכורה "חם ומרגש עכשיו בערוץ 26". כל כך קליט. כל כך קל. כל כך מתבקש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טאריק, הערבי ששונא את עצמו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאכל אהוב גנרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הליהוק עליו עפה חברת הכנסת איילת שקד. לא רק ערבי, ערבי מוסלמי. לא רק ערבי מוסלמי, אלא כזה ששונא את עצמו, מכחיש את הנכבה, טוען שאין בשטחים כיבוש ורוצה לעבור גיור. לעד נזכור את השיחה המרגשת במקלחת עם דפנה. דפנה, בדרך כלל דיירת פרובוקטיבית, הסבירה לטאריק שעליו לעבור ברית מילה כחלק מתהליך הגיור. את תגובתו של טאריק אי אפשר היה לשכוח - הוא הוריד את מכנסיו וחשף בפני דפנה שהוא כבר נימול. דף הפייסבוק של ארגון להב"ה לא היה יותר פעיל מעולם.

השבוע שכן היה

כולם חשבו שההדחה של מאשה, המאמא האוקראינית העקרה שמתמודדת עם עקרותה בעזרת בליסה, שכולם אהבו, היתה מבוימת. כולם טעו. מאשה והפירושקי שלה הודחו רגע לפני כניסת הדיירים החדשים. כל מה שנותר מאחור היה בבושקה קטנה. ובתוכה בבושקה קטנה עוד יותר.

המזוזה

האם בשירותי "האח הגדול" אין מזוזה בכוונה? זה בדיוק מה שחשב שטאריק שהודיע להפקה כי הוא אינו מתכוון להיכנס לשירותים כל עוד המשקוף נטול מזוזה. דיירי הבית התחשבו בערבי ששנא את עצמו והזמינו, כחלק מהתקציב השבועי, כמה בקבוקי פלסטיק ריקים עבור טאריק. לאחר שדפנה התנדבה להחזיק את הבקבוקים, התכנסה ועדת החינוך של הכנסת ודנה בשאלת המזוזות בשירותים. יש שופטים בירושלים.

הפרישה שזעזעה את נווה אילן

אסף, המתמודד הנשוי שחשף כי הוא נשוי לשתי נשים ומנהל חיים כפולים, זעזע את ההפקה ואת הצופים כשהכריז שהוא פורש בשידור חי. הסיבה לפרישה היתה מזעזעת עוד יותר: אסף סירב להשתתף בערב קומזיץ שארגנה ההפקה. אף אחד לא ראה את זה מגיע. אף אחד גם לא ראה את החיבוק שעדינה הגניבה.

פריקי הוא לא פסטה

הכנת פריקי. נמרוד סונדרס
הוא גם לא קישוא/נמרוד סונדרס

מה קורה כשמכניסים מתנחלת מחמד שהיא גם שפית למטבח? ויכוח מטורף על מהות הפריקי. נעמה, השפית המתנחלת, התעקשה לרכוש פריקי מדי שבוע ועוררה, כצפוי, את זעם שאר הדיירים. המתיחות הגיעה לשיא כאשר האח הגדול הכריז על שבוע פריקי וגרם לניר, בריסטה בקופיקס, לעצירות שנגמרה בפינוי לחדר מיון פלוס פפראצי עם דורין סגול.

שבוע הגאווה

הקהילה הגאה שטפה את הפריים טיים ובתמורה, הוא שטף את ישבנה. ניר, אותו בריסטה מהפיסקה הקודמת, טרח לספר לכל מי שהתרגש והזמין את ערוץ 26 (אמרתי לכם שזה קליט) שהוא כבר מזמן טרח לטפל בישבנו ושמאז שעשה זאת, הפופולריות שלו הרקיעה שחקים. כמה הולם שבסוף הוא חטף עצירות.

הזכייה המפתיעה

10-justin-bieber-retirement-miss-america.gif

מתברר שהבחורה הלוהטת שנכנסה באמצע העונה היא לא אחרת מאשר טהוניה. אף אחד לא זיהה אותה משום מה. גם לא הצופים שבחרו לסמס לדיירת האתיופית הנלהבת שהצליחה לריב עם אחד מאנשי ההפקה כי חשבה שהוא דייר. באופן מפתיע, עדינה בחרה שלא לחבק את טהוניה לאחר הזכייה. לסבית, אתם יודעים.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully