וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 06: למה ערוץ 2 שונא אותנו?

אביעד "צפניה" קדרון

25.4.2014 / 0:00

"עד סוף העולם" לא מנצלת מספיק את הילדים של המשתתפים, "האח הגדול" ממשיכה לפזר רמזים מסתוריים וערוץ 2 הורס את חווית הצפייה. טור הטלוויזיה של צפניה

יח"צ - חד פעמי

ילדים זה מפגע

מבקרי הטלוויזיה השונים לא ממש חיבבו את "עד סוף העולם" ואין לי ממש בעיה עם זה. לא מדובר, סליחה עמי גלאם, בדבר הכי נהדר שהגיע אי פעם למסכים. אבל כן היתה לי בעיה עם הבעיה של מבקרי הטלוויזיה עם ניצול הילדים לכאורה שעומד בבסיס הפורמט. לטעמי ניצול הילדים לא היה מספיק טוב. הרי הדרמה היתה הרבה יותר גדולה אם, נניח לצורכי הדגמה בלבד, על הדיסקית במשימת ההדחה הראשונה היה עומד אחד מילדי הזוג וכל תנועה לא נכונה של אחד ההורים היתה שולחת את הילד להתרסקות נימוחה על הקרקע. ולמה אין וידויים של הילדים או תגובות שלהם על הטינופים הנהדרים שיוצאים מההורים? אולי חוץ מהתינוקת הפעוטה של אחד הזוגות הגנריים, סביר להניח שרוב הילדים יצפו בתכנית שתביא להם את המיליון, רוצה לומר, הילדים האלה חייבים לנו קצת יותר מתמונה (מי בכלל מדפיס תמונות בימינו) על המדף בחווילה הלא ממש מפוארת בה מתגוררים ההורים. ניצול ילדים? פליז, אפילו המכשפה מעמי ותמי נראית מרושעת ליד הדבר הזה.

הכיף לא נגמר

לבנה זוהרים, ראובן גוגמן. רפי דלויה
ממוריז/רפי דלויה

אגב אחים, זהו. השבוע התחילה הספירה לאחור לקראת העונה הבאה של "האח הגדול". בכל זאת, יש תאריך עלייה. את הפרומו הקצרצר של הדשא החליף פרומו קצרצר עם רמיזות ליצניות. אלוהים, אפשר בבקשה שהליצן יהיה ליצן רפואי שילווה חולה סופני ברגעיו האחרונים?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

כבר אי אפשר לראות טלוויזיה בשקט

אבי וייס. אסף לב,
פרפרים?!/אסף לב

למה ערוץ 2 שונא אותנו? וליתר דיוק, למה אבי צבי שונא אותנו? מה עשינו למנכ"ל "רשת"? כלום לא היינו ילדים טובים וצפינו ב"עממיות"? ולא רק אבי צבי. גם אבי וייס, מנכ"ל "חדשות 2" שונא אותנו. את הצופים כלומר. עד כמה האנשים האלה שונאים את הצופים? ובכן, מספיק כדי למחזר כתבות במהדורות החדשות וכדי לפגום בחווית הצפייה במקרה אחר. עד כמה נפגמה חווית הצפייה? אני אפילו לא זוכר במה צפיתי. ברצינות. אני רק זוכר שזה היה בערוץ 2 בתחילת השבוע ושפרפרים שמבשרים על חג האביב, מה שהוא לא יהיה, התעופפו בצד השמאלי של המסך ושאחד מהם, נדמה לי הפרפר האדום, הקפיד לברוח מהמטס הקבוצתי ונכנס עוד יותר למרכז המסך. אני יודע, גם אני לא מאמין שאני לא זוכר במה צפיתי. ככה זה כשמזדקנים. אבל הפואנטה הובהרה: הפרפר האדום וחבריו המעופפים הרסו לי את חווית הצפייה. מילא אם היה מדובר בקידום תכנית (סתם, גם במקרה של קידום תכנית מדובר בפשע נגד הצופים) אבל לא, רק ברכות לרגל חג האביב. מוות. מחזור הכתבות במהדורות החדשות הוא דבר אחר לגמרי. אפילו יותר מביך מאשר פשע נגד הצופים. במהדורת החדשות, דמיינו כאן הדגשה, שידרו כתבות ישנות. כלומר, שידרו כתבות לא חדשות. בחדשות. ומילא אם היה מדובר בכתבות טובות (סתם, גם במקרה של כתבות טובות ישנות מדובר בתעודת עניות), אבל לא, כתבה על קיבוץ עירוני. קיבוץ! בעיר! למי אכפת בכלל מהדברים האלה? פתאום הלקט של "ארץ נהדרת" שמגיע אחרי שלוש תכניות נראה הדבר הכי מגניב בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully