וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה בראבא: "בראייה היסטורית, אנחנו עכשיו בפרק חשוך"

19.10.2015 / 15:12

"כל הסכסוכים מתחילים בסכסוך פנימי. המפתח הוא להתפייס עם עצמך. ומטפל צמוד", אומר לנו שלמה בראבא בריאיון עם העלאת מופע בידור חדש. "טיפול אישי מאוד יעזור לשר אורי אריאל. לא חיבקו אותו בילדות, זה ברור". צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: נעה לוי

באחד משיאי מופע הבידור החדש של שלמה בראבא, מציג השחקן והקומיקאי קטעי וידאו המיועדים כביכול לשידור לאחר מותו, ובהם ידוענים מספידים אותו. בראבא הסביר מעל במת מופע ההשקה שנערך אמש (ראשון) בקאמרי בתל אביב שהחליט לערוך את ההספד שלו בעצמו, כי הוא לא סומך על אחרים שיעשו את זה. "אירוע דרמטי בעיר נתניה", מכריז עודד בן עמי מאולפן חדשות 2 בקטע המבויים. נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אומר: "מדינת ישראל מודיעה בצער על הליכתו מאיתנו של השחקן שלמה בראבא. האיש שטבע את המונח 'נופל וקם', נפל – ולא קם". שותפו הוותיק מוני מושונוב נפרד: "זהו זה. ידעתי שאי אפשר לסמוך עליו. הרס לנו את האיחוד של זהו זה. חבל, חבל. היתה מקדמה יפה מאוד" ורבקה מיכאלי מטעימה: "יש המון אנשים שאין להם תחליף. לשלמה יש".

"הצגת בידור בימים כאלה זה נראה מוזר", אומר בראבא בריאיון לוואלה! תרבות בתום מופע הבכורה שלו. "מצד שני, אני לא רוצה להשמע פילוסוף וזה, אבל כל הסכסוכים מתחילים בסכסוך פנימי. אבא, אמא, שריטות מהילדות וזה, אתה לא אוהב את עצמך, ואז אתה יוצא ומרביץ למישהו. זאת אומרת, המפתח בעניין הזה הוא באמת הקלישאות. זה להתפייס עם עצמך. ואני הייתי, אני עושה הכל בדרך הארוכה והקשה. הייתי מסוכסך עם עצמי והיסטרי ורדוף, ופתאום קרה נס, מי שלא מאמין בניסים הוא לא מציאותי. קרה נס, קרה איזה נס ושיחררתי, פתאום התפייסתי עם עצמי. אתה יודע. ואז התאפשר הערב הזה. וכנראה שהמפתח זה מטפל צמוד לכל אחד. תשמע, אם אורי אריאל למשל היה פוגש מטפל טוב, הוא היה מתפייס עם עצמו, כי זה ברור שזה איש שחולם כל לילה לחנוך את בית המקדש השלישי, לא חיבקו אותו בילדות, זה ברור. טיפול אישי מאוד יעזור פה".

במהלך המופע בראבא מתאר את ישראל ביום הולדתה ה-100, בה אורן חזן ראש הממשלה ומירי רגב נשיאת המדינה. עד כמה מבעית אותך התסריט הזה, שאלתי אותו. "אני הנאיבי האחרון שמאמין שהתפקיד שלנו זה לזרוע זרע של עץ שייתן את הפרי שלו בעוד 100 שנים. אנחנו כל הזמן רוצים תוצאות בטווח הקצר. כנראה שצריכים לשנות את ההסתכלות. מין ראייה היסטורית כזאת. אנחנו בתהליך. אז עכשיו זה פרק חשוך. אבל הנכדים לפי דעתי יזכו במשהו משובח. לא רואים את זה היום".

עוד בריאיון: בעקבות ההספדים שביקש בראבא מידוענים אחרים, ביקשנו ממנו להספיד גם את עצמו, תוך איחול עד 120 כמובן. צפו.

seperator

ההופעות הבאות של בראבא יתקיימו במוצאי שבת 24 באוקטובר בהיכל אומניות הבמה הרצליה, ב-12 בנובמבר בזאפה ירושלים, ב-13 בנובמבר בקיבוץ יפעת, וב-14 בנובמבר בהיכל התרבות פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully