וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אטינגר ימונה למנהל המוזיקלי של האופרה הישראלית

16.8.2017 / 11:21

אטינגר, בן 46, ייכנס לתפקיד בינואר 2018. קודמו בתפקיד, דניאל אורן, ימונה לתפקיד בכיר המנצחים באופרה הישראלית - רב מנצחים

יח"צ - חד פעמי

שני מינויים מרכזיים בצוות המוסיקלי של האופרה הישראלית: דניאל אורן ימונה לתפקיד בכיר המנצחים באופרה הישראלית - רב מנצחים (Conductor Laureate), ואת מקומו כמנהל המוזיקלי של האופרה ימלא דן אטינגר החל מינואר 2018.

אטינגר, יליד 71', החל את דרכו באופרה הישראלית בשנות ה-90 כזמר בריטון, ולאחר מכן שימש בתפקיד מנצח הבית ומנצח המקהלה של האופרה הישראלית, ובמשך שבע שנים כיהן כמנהל המוזיקלי של התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. אטינגר מנצח באופן קבוע בכל בתי האופרה החשובים בעולם, ביניהם האופרה המלכותית קובנט גרדן בלונדון, האופרה הלאומית של פריס, האופרה הממלכתית של וינה והמטרופוליטן אופרה בניו יורק. הוא משמש גם בתפקיד המנהל המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית של שטוטגרט.

תוארו החדש של דניאל אורן ניתן בעבר על ידי התזמורת הפילהרמונית למלחין והמנצח לאונרד ברנשטיין. אורן ימשיך לנצח בקביעות מדי עונה באופרה הישראלית.

מהאופרה הישראלית נמסר: "שילוב הכוחות של מאסטרו אטינגר כמנהל מוזיקלי ושל מאסטרו אורן כרב מנצחים מחזק את היכולות המוזיקליות של האופרה הישראלית, ואנו בטוחים כי יחדיו נוכל להמשיך ולהעפיל לעוד ועוד פסגות אמנותיות שימלאו את כולנו בגאווה רבה".

דן אטינגר מונה למנהל המוסיקלי החדש לאופרה הישראלית. יח"צ: באדיבות האופרה הישראלית,
דן אטינגר/יח"צ: באדיבות האופרה הישראלית
אופרה בפארק. מאיה אילטוס,
אופרה בפארק/מאיה אילטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully