וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אלבו מקליט אלבום בצרפתית

דפנה ארד

11.12.2006 / 15:07

ילד הפלא בוגר רימון ובוגר אשליית חברות התקליטים, יוציא אלבום שני באופן עצמאי - בגרסה עברית ובגרסה צרפתית

ליאור אלבו מקליט בימים אלה אלבום חדש משיריו, בהפקת יוני בלוך. לכל שיר הוקלטו שתי גרסאות, בעברית ובצרפתית. "הדברים הראשונים ששמעתי בחיי היו מצרפת, הורי דוברי השפה ויש לי אזרחות צרפתית, והצורך הזה צף בשנה האחרונה".

ליאור אלבו התגלה לראשונה ב[[פסטיבל שירי הילדים]] העשירי כששר עם [[רוחמה רז]] את "אב לילדתו אומר", שנה לאחר מכן שר את "עודני ילד" יחד עם [[הכל עובר חביבי]], שזכה במקום הראשון. בהמשך דרכו למד בבית הספר למוזיקה רימון, וניסה ללכת בדרך המלך של המוזיקה הישראלית, עד שהבין מה זה אומר.

האלבום הקודם של אלבו, בהפקת [[רן שם-טוב]] מ[[איזבו]] הופק עצמאית לפני כשנתיים, זכה לביקורות מצויינות והושמע בעיקר בתחנת הרדיו 88 אף אם, אך לא הצליח להגיע להישגים מרשימים בחנויות. אלבו לא מוותר: "מאחר ומדובר בהפקה עצמית, אז לא תמיד האלבום זוכה לחשיפה כמו באמן שמוציא אלבום בחברת תקליטים מסודרת, למרות שבעבר היתי חתום בהד ארצי לחוזה של חמישה תקליטים, אבל איכשהו זה נפל, מכיוון שהיו שם חילופים בחברה והאלבום הוקפא. במקום לוותר, החלטתי לפנות לדרך עצמאית. הייתי במקום הזה של חברה מסודרת, והפקה נוצצת, אבל כרגע אני עושה את הדברים בעצמי."

אלבו מקליט גם בצרפתית בשאיפה לחדור לשוק המוזיקה בצרפת: "יש נוכחות מאוד גדולה לאמנים מהעולם בצרפת, זו הרפתקה בשבילי לחזור למקורות האלה. האמת היא שאני עושה את זה בשביל לסגור מעגל, ואם יצא מזה משהו זה יהיה נחמד. השירים נשמעים מאוד טוב בצרפתית."

אלבו סומך על דויד הרשל, שמתרגם את המילים שנכתבו בעברית לצרפתית, כי הוא עצמו כלל לא יודע לדבר צרפתית. לאלבום הקרוב לא נבחר עדיין שם והוא יצא לחנויות במהלך השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully