וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרת עובדת על אלבום למועדונים

דפנה ארד

30.1.2007 / 16:28

זמרת הדאנס שנולדה כגבר למשפחה דתית בירושלים, הוציאה לאחרונה להיט מועדונים ובעקבותו מקליטה אלבום שיזכה לרימיקסים של די ג'ייז ממועדונים שונים בארץ

אדרת עובדת בימים אלה על אלבום שלישי, אוסף של טראקים שיהיו תוצר של עבודה משותפת שלה עם תקליטנים, רזידנטים (כלומר, תקליטני הבית) של מועדונים מכל הארץ. הרעיון שלה נוצר בעקבות הצלחת הסינגל הלועזי שלה, "Chaos", שלפני כן ליווה קמפיין נגד תאונות דרכים. "יש כזה באז סביב השיר, אז החלטנו שאנחנו הולכים לכיוון לאלבום, בו אארח דיג'ייז מכל מיני מועדונים בארץ, זה פרויקט יחודי המקדם את הסצינה דרך הטראקים האלה."

עד כה יצאו לאדרת שני אלבומים בעברית,"בלי עין הרע" ב-2001, ו"קומה עשירית" ב-2005. "הפעם", היא מספרת, "יהיה קולקשן של כמה די ג'ייז ישראלים במטרה לקדם את הסצינה. האלבום ייקרא Jewish Girl. אני בעצם קצת צוחקת על עצמי, שאני עדיין נערה ויש לי הרבה מה לעבור, וצוחקת על כך שזו מוזיקה יהודית."

סיפורה של אדרת מתחיל בירושלים, בה נולדה לפני 30 שנים למשפחה דתית. אדרת פרצה לראשונה לתודעת הציבור כאשר ביצעה שיר עם אביה, חזן ופייטן במקצועו שיר.לאחר שירותה הצבאי עברה ניתוח לשינוי מין, והפכה מגבר לאישה.

"המטרה פה היא לשדרג את היצירה מהבחינה הזאת, וכפי שהדברים נראים זה נראה נהדר. זה מאוד מחמם את הלב שאני זוכה לפרגון גדול, כי לכל תקליטן יש את הנסיון שלו ואת הידע שלו. הרבה פנו אלי כדי לעבוד איתי מכיוון שאני בעלת הלייבל "היט רקורדז", וזה כיף לדעת שיש באז כזה סביב השיר, מעבר לזה שיש לו הרבה הצבעות במצעדים שונים בתחנות רדיו."

אדרת מספרת שהסינגל הבא שתשחרר אדרת יהיה קאבר ל”Better Off Alone" של אליס די ג'יי, בהפקת הדי ג'יי. קובי שאלתיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully