וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינוזאור ג'וניור בישראל

30.1.2008 / 11:00

ההרכב של ג'יי מאסקיס ששינה את פני הרוקנ'רול (באייטיז אמנם, אבל מי סופר) ושאפילו סוניק יות' היו גאים להיות חברים שלהם, מגיע לשתי הופעות בתל אביב

אחד ההרכבים החשובים של האייטיז, דינוזאור ג'וניור, מגיע לשתי הופעות בישראל. זה יקרה ב-9 וב-10 ביוני, במועדון זאפה התל אביבי, כך לפחות נכתב באתר הרשמי של הלהקה. גם אם שמם עלול להעיד על אנכרוניזם כלשהו, לדינוזאורים חלק ניכר בהתהוות הרוק האמריקאי בסוף שנות השמונים תחילת שנות התשעים, כשגם האלבום האחרון שלהם, "Beyond" מ-2007, הוא חתיכת פצצת ריגוש.

השלישייה, המורכבת מג'יי מאסקיס, לו ברלו ואמט מרפי, התפרסמה בעיקר בזכות אלבומם השני מ-1987, "Youre Livin All Over Me", שזכה לקולות רקע של לא פחות מלי רנלדו מסוניק יות' - סוניק יות' העריצו את מאסקיס ונעזרו בו בשני אלבומי המופת שלהם "Daydream Nation" ו-"Goo"- והאלבום הבא והאהוב, "Bug", שהכיל את הלהיט הענק הראשון שלהם, "Freak Scene".

אחרי "Bug" הדינוזאורים עברו לחברת תקליטים גדולה יותר, עם טריק קצת מלוכלך של מאסקיס, שלא ממש סימפט את בארלו - הוא נכנס להקליט אלבום חדש בלעדיו - כשהשם דינוזאור ג'וניור הופך למעשה לפרויקט סולו של מאסקיס (בארלו מצדו הקים את Sebadoh המצוינת ואחר כך גם את פולק אימפולשן ומרפ הצטרף ללמונהדס, ככה שכולנו הרווחנו).

ב-1997, אחרי האלבום "Hand it Over", הודיע מאסקיס על פירוקה של הלהקה. ב-2007, אחרי שנים של אינטריגות פנימיות, ו-20 שנה שמאסקיס, בארלו ו"מרפ" לא ניגנו יחד, הם התאחדו והקליטו את האלבום המצוין "Beyond", שעם סיבוב ההופעות שלו הם גם מגיעים לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully