וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דפש מוד יופיעו בישראל

חיים אברהם

6.10.2008 / 14:24

אפשר לפתוח יומנים: בעשרה במאי תגיע דפש מוד לישראל להופעה באצטדיון רמת גן. האם נוכל ליהנות מהשקט?

יח"צ - חד פעמי

(עריכת וידיאו: אייר ענבר, צילום: יחצנים)

אחרי ספקולציות רבות זה סופי: דפש מוד יופיעו בישראל ב-10 במאי 2009 באצטדיון רמת גן. המופע יפתח את הטור העולמי של הלהקה, המתוכנן ללוות את אלבומם העתיד לצאת באפריל 2009. בתוך כך, סינגל מתוך אלבומם עתיד לצאת כבר בחודש פברואר.

במסיבת העיתונאים שנערכה באיצטדיון האולימפי בברלין אמר המפיק הישראלי שוקי וייס, כי "המעריצים חיכו להופעה יותר מדי זמן, והביטול הקודם השאיר 45 אלף אוהדים שבורי לב".

בהתייחס לשאלה האם דפש מוד לא מפחדים להופיע בישראל, מאחר והיא מדינת מלחמה ענה אנדרו פלטשר כי "אנחנו לא פוחדים להופיע בישראל, ואנחנו לא רואים בה כמדינה הנמצאת במלחמה".

אז למה אנחנו יכולים לצפות? על שאלה זו ענה דייב גאהן בפשטות, ואמר "לשירים מהאלבום החדש, אך גם שירים מאלבומים קודמים שכולם אוהבים". בנוסף אנחנו יכולים לצפות לסאונד איכותי, בזכות הציוד האישי של הלהקה שמגיע ארצה במיוחד. אמורות להיערך שתי הופעות חימום, ולמרות שזהותן עדיין לא ידועה, על פי ההערכות אחת מהן תהיה ישראלית והשניה מחו"ל.

איצטדיון רמת גן יכול להכיל כ-55 אלף צופים, ועובר בימים אלו הכשרה מיוחדת לרגל קיום ההופעה. זה הזמן לספר כי מכירה מוקדמת של הכרטיסים תחל ביום שישי הקרוב באמצעות "קסטל" או "לאן", ומחיר כרטיס יעמוד על 300 שקלים.

דפש מוד הינו אחד ההרכבים הוותיקים והאהובים בישראל. למופע שתוכנן ב-2006, אך בוטל בשל מלחמת לבנון השניה, נמכרו עשרות אלפי כרטיסים. ביטולו גרם לאכזבה רבה בקרב אוהדי הלהקה הרבים בישראל, ביניהם מועדון המעריצים המאורגן והמסור של הלהקה. במסיבת העיתונאים הרשמית של דפש מוד בברלין התייחסו דייב גאהן, מרטין גור ואנדרו פלטשר לביטול והביעו שמחה על כך שהסיבוב ייפתח דווקא בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • דפש מוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully