וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם גישור בין אריק איינשטיין למיכאל תפוח

עינב שיף

5.6.2009 / 18:39

הסכסוך בין הזמר למנהלו לשעבר הגיע לסיומו בהסכם גישור שעיקרו תשלום שיעביר תפוח לאיינשטיין והעברת זכויות על תקליטיו. תפוח לוואלה! תרבות: "אני מרוצה מההסדר"

נחתם הסכם הגישור בין אריק איינשטיין למיכאל תפוח בדבר הסכסוך ביניהם. ההסכם נחתם באמצעות המגשר עמוס גבריאלי ובו הגיעו הצדדים להסכמה כי תפוח ישלם לאיינשטיין 250 אלף שקלים במה שמוגדר "לפנים משורת הדין וללא כל טענה", כלומר תפוח לא מודה כי טענותיו של איינשטיין צודקות. בנוסף, הזכויות בנוגע לרווחים מתקליטיו של איינשטיין בהוצאת NMC ומדיה דיירקט עוברות מתפוח לאריק איינשטיין. תפוח אישר את הפרטים לוואלה! תרבות ואמר "אני מרוצה מההסדר". תפוח סירב להתייחס לנושאים נוספים, לרבות יחסיו האישיים עם איינשטיין בעקבות ההסדר. עורך דין עמוס גבריאלי סירב להתייחס לדברים. אריק איינשטיין אמר בתגובה "אני לא רוצה לדבר בנושא הזה. לא מתאים לי".

בכך מגיע לסיומו אחד הסכסוכים המתוקשרים של השנים האחרונות, בין אריק איינשטיין ומנהלו הוותיק מיכאל תפוח. איינשטיין ובת זוגו סימה אליהו תבעו את תפוח, אשתו ואת חברת המון הפקות שבבעלותו בשנת 2003 וביקשו מבית המשפט כי יפסוק להם פיצויים בגובה 3 מיליון שקלים. השניים טענו כי במשך שנים תפוח העלים ממנו כספים המגיעים לו בגין מכירות תקליטים וכי עד לתקופה מסוימת, היה מקבל "דמי כיס" בלבד לניהול הוצאותיו.

איינשטיין טען כי בין השנים 1976 ועד שנת 1999, השנים בהן יוצג על ידי תפוח, לא נחתם הסכם המסדיר את יחסיהם באופן מסודר. כמו כן טען איינשטיין כי לא נחתם הסכם מסודר בינו ובין חברת NMC שהפיצה את תקליטיו, אלא רק בין תפוח לחברה. בשנת 1999 החל איינשטיין להעסיק רואת חשבון, שהגיעה למסקנה כי רווחיו של איינשטיין היו גבוהים בהרבה מהסכומים שניתנו לו. תפוח טען כי תביעתו של איינשטיין משוללת כל יסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully