וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אד מקמהן הלך לעולמו

23.6.2009 / 15:20

מנחה הטלוויזיה, שהתפרסם ככרוז של ג'וני קרסון, מת הבוקר בגיל 86 בבית חולים בקליפורניה

פרסונת הטלוויזיה הידועה, אד מקמהן, הלך לעולמו היום (ג') בבית החולים על שם רונלד רייגן בקליפורניה. מותו אושר על ידי סוכנו, הווארד ברגמן.

מקמהן, ששירת בצבא האמריקאי בזמן מלחמת קוריאה, החל דרכו בטלוויזיה מיד עם שחרורו מהצבא ושימש ככרוז וסיידקיק בטונייט שואו בהנחייתו של ג'וני קרסון במשך שלושים שנה, עד שג'יי לנו החליף את קרסון ב-1992. מקמהן שימש גם כמנחה תכנית הטלוויזיה "Star Search", תכנית לגילוי כשרונות מה נבחנו המתמודדים בקטגוריות שונות בתחום הבידור כמו שירה, קומדיה וריקוד. בנוסף הנחה מקמהן בכל שנה את משדר ההתרמה השנתי הנערך מדי שנה בלייבור דיי בארצות הברית וכיכב בסדרת פרסומות זכורות לבירה האמריקאית באדוויזר.

ב-2002 עלה מקמהן לכותרות דווקא בשל תביעת ענק נגד חברת הביטוח שלו, בטענה שהוא ואשתו, כמו גם חברים נוספים ממשפחתו חלו כתוצאה מעובש רעיל שגדל בביתו שבבוורלי הילס אחרי שיפוץ צינור מים. מקמהן אף טען שכלבו מת כתוצאה מהעובש. טענותיו אושרו ב-2003 כשמקמהן זכה לפיצויים של 7 מיליון דולר, לאחר שהוכח קשר ישיר בים המחלה ומות כלבו, לבין העובש הרעיל בביתו.

ב-2007 נפצע מקמהן מנפילה ועל פי הדיווחים החלים מצוואר שבור בעזרת 2 ניתוחים. מאוחר יותר עלה שמו שוב לכותרות, הפעם בנושא סכנת העיקול על אחוזתו בלוס אנג'לס בשווי 4.5 מיליון דולר, בשל חובות לבנקים, אך דונלד טרמפ התגייס לעזרתו.

בתחילת השנה אושפז מקמהן בטיפול נמרץ ודובריו מסרו שמדובר בדלקת ריאות, אך במקביל נפוצו שמועות על כך שלקה בסרטן העצם.

מקמהן השאיר אחריו אשה, פמלה, 3 בנים ו-3 בנות.

  • עוד באותו נושא:
  • אד מקמהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully