וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אילן וירצברג - "כמה אנשים"

מערכת וואלה!

7.8.2009 / 4:51

בשקט בשקט, ממשיך אחד היוצרים המעניינים שקמו למוזיקה הישראלית להוציא אלבומים ולהופיע וגם - לבצע טקסטים של יונה וולך

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אלי חכים)

אילן וירצברג הוא הנוכח נפקד של המוזיקה הישראלית. מצד אחד, הוא חתום על אחד מאלבומי המופת שלה, "בציר טוב", יחד עם שמעון גלבץ. מאידך, קשה להאמין שמלבד אספני מוזיקה ישראלית, מישהו זוכר אחד מאלבומי הסולו המעולים שהוא הוציא לאורך השנים, כמו "כל זמן שאתה מנגן" או "זמן גיטרות" או "זה בא במפתיע". גם לפני שנינט עשתה קאבר ל"לא יכולתי לעשות עם זה כלום", וירצברג המשיך וממשיך לעשות מוזיקה מצוינת ואגב - הוא הלחין את דוד אבידן הרבה לפני שזה נהיה טרנד.

כעת חוזר וירצברג עם אלבום חדש נוסף, "בזמן אמת", שמלא בכל הטוב שוירצברג נושא בתיק האישי שלו - סאונד גיטרות עם הריחות מהצד הנכון של הסבנטיז, טקסטים חכמים ואפילו לופים ותכנותים. מתוכו, בחרנו להביא לכם הלחנה נוספת שלו ליונה וולך, אותה הנציח באותו "בציר טוב" וגם בהמשך הקריירה שלו.

הטקסט של "כמה אנשים" לא הופיע באף אחד מספריה של וולך ואילו וירצברג מנצל את ההזדמנות ומחלץ את הטקסט הישן מהמגירה בדיוק מושלם לאלבום הזה.

"האלבום נקרא 'בזמן אמת', שם שמבטא דרך חיים בה החיפוש אחרי האמת הפנימית האישית והאומנותית - הוא הדבר המרכזי והחשוב ביותר", כותב וירצברג. וכמה שהוא צודק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully