וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים כרטיסים ללאונרד כהן?

עינב שיף

13.9.2009 / 8:00

לאחר בדיקות שנערכו באצטדיון רמת גן אושר להפקת המופע למכור 1,000 כרטיסים נוספים למופע שייערך ב-24 בספטמבר

1,000 כרטיסים נוספים להופעה של לאונרד כהן יוצעו הבוקר (א') למכירה. זאת לאחר בדיקות סאונד שנערכו באצטדיון רמת גן לקראת המופע, ואיפשרו להפקה למכור את הכרטיסים הנוספים לדשא בלבד. את הכרטיסים ניתן לרכוש במשרדי "לאן" ובאתר האינטרנט של המשרד.

המכירה הנוספת תאפשר לאלפי המאוכזבים שלא הספיקו להשיג כרטיס למופע להגיע אליו בכל זאת. בסיבוב הקודם הוצאו למכירה 48,000 כרטיסים שאזלו בתוך פחות מ-24 שעות.

כמו כן, הפקת המופע הולכת וסוגרת את הקצוות האחרונים לקראת הופעתו של כהן בישראל ב-24 בספטמבר. בימים הקרובים ינחת בארץ צוות טכני מטעם ההפקה אשר יחל בעבודות הבינוי באצטדיון לקראת ההופעה. מהפקת המופע נמסר כי בשלב הראשון יכוסה כל משטח הדשא בכיסוי מיוחד שהוטס ממקדוניה על מנת למנוע פגיעה בדשא ולאפשר הקמת מתחם הישיבה במקום. ביום ד' ינחת בישראל צוות בכיר של הפקת המופע אשר יפקח על העבודות מקרוב.

גם ההכנות ליום המופע נמצאות בעיצומן. יחד עם משטרת ישראל, חברת דן ורכבת ישראל, נערכת הפקת המופע להגעתם של כ-50 אלף אנשים לאצטדיון רמת גן. כרגיל, מבקשת משטרת ישראל להיעזר עד כמה שניתן בתחבורה הציבורית, שתפעל במתכונת מוגברת.

ביום ההופעה ייפתחו שערי האצטדיון בשעה 17:30. הופעתו של כהן תחל בשעה 19:45, כשכהן מקפיד בדרך כלל לעלות בדיוק בזמן. כמו כן, לא יהיה מופע חימום לפני הופעתו של כהן, שצפויה להימשך כשלוש שעות בעודו מלווה בלהקתו, הכוללת שישה נגנים ושלושה זמרי ליווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully