וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לראות "ציצים"

7.10.2009 / 14:38

סרט חדש של דניאל אדר, איש חבורת באבון, ורן אפלברג יוקרן בבכורה ביום שישי בסבליים. אתם מוזמנים גם להאזין לשיר הנושא

"ציצים", הוא שמו של סרט קצר חדש בבימויו של דניאל אדר מחבורת באבון על פי תסריט של רן אפלברג. הסרט, בכיכובם של דניאלה וירצר, רן אפלברג, רודי סעדה, רועי אדר ויעל נצר, הוא קומדיה על שקרים, אמנות וכפי שעולה משמו, על החזה הנשי. עלילת הסרט מתרחשת ביום צילומים אחרון של סרט קולנוע עצמאי, כשבסצנה החשובה והאחרונה של הסרט, השחקנית הראשית מסרבת להתפשט כפי שהיתה צריכה לעשות. הבמאי מסרב לוותר על סצנת העירום החשובה לו ויום הצילומים נעצר. שאר חברי הצוות שרק רוצים לחזור הביתה בשעה סבירה, עושים הכל על מנת לשכנע את אחד מהצדדים, הבמאי או השחקנית, לוותר ולסגת מעמדתו. הסרט יוקרן לראשונה ביום שישי הקרוב (9.10) בסאבליים בתל אביב(סלמה 53) בשעה 14:00.

עם הסרט יצא גם שיר הנושא, שהולחן עובד הופק ובוצע על ידי המוזיקאי טל לוי למילים של איתי מאירסון. ניתן להאזין לו בקישור שלמטה

קבוצת באבון המקורית, דניאל אדר, אדם סנדרסון, תום שובל, מיכאל הנגבי ויהושע סימון, ביימה סרטים עצמאיים ונהגה לערוך ערבי הקרנה משותפים בסינמטקים ברחבי הארץ. אנשי החבורה עמלים בימים אלה על פרויקטים שונים, בהם גם סרטים באורך מלא. יצירת הסרט הקצר היא הפוגה יצירתית בדרך.

  • עוד באותו נושא:
  • באבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully