וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף חוזר למופע החשמלי

עינב שיף

22.12.2009 / 7:35

אחרי הפסקה של שנה, ישוב הנסיך של הרוק הישראלי לסיבוב הופעות חשמלי בו ישלב גם שירים חדשים מתוך אלבום הנמצא בעבודה בימים אלו

מעריצים רבים של ברי סחרוף חיכו להודעה הזו והיום (שלישי) זה קורה: ברי סחרוף חוזר להופעות החשמליות המוכרות והאהובות שלו, לאחר שנה של הפסקה, במהלכה בעיקר התארח בהופעות של אמנים אחרים וכן הופיע שלוש פעמים בלבד עם רע מוכיח במופע המוקדש לאלבום "אדמי השפתות", משירי אבן גבירול.

במופע החדש, יבצע סחרוף שירים מהרפרטואר הרחב שלו לצד שירים חדשים לחלוטין, מתוך אלבום חדש עליו הוא עובד בימים אלו. בלהקה הנוכחית שלו נמצאים הגיטריסט אורן לוטנברג והבסיסט בנו הנדלר שליוו אותו גם בסיבובים החשמליים האחרונים ואילו הגיטריסט גידי רז, שותפו עוד מימי האלבום "סימנים של חולשה" חוזר להרכב של סחרוף, כמו גם המתופף ניר מנצור, שהופיע עם סחרוף כחלק מההרכב צ'קלקה בתחילת העשור.

סחרוף יפתח את הסיבוב הקצר ב-20 בינואר באוניברסיטת תל אביב, לאחר מכן ימשיך למועדון הפטריה בקיבוץ דן (21 בינואר), מועדון הבארוק בבאר שבע (27 בינואר) וקיבוץ הזורע (28 בינואר). בהמשך צפוי סחרוף לחזור למועדון הבארבי בתל אביב בו לא הופיע תקופה ארוכה וכן למועדון הצוללת הצהובה בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברי סחרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully