וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מציג: האבידה נמצאה

עינב שיף

28.12.2009 / 7:47

בעקבות הפרסום בוואלה! תרבות, התגלה הכותב האלמוני שעומד מאחורי השיר שאייל גולן כל כך רצה להקליט: אביעד פניו, ארכיטקט בן 32. "לא האמנתי שנמצא אותו כל כך מהר", אמר גולן

אביעד פניו לא ציפה לכזו חזרה משירות המילואים שלו בפיקוד העורף. כבר בשעות הבוקר צלצל הטלפון ועל הקו היה אסף אירלנדר, מנהלה של אביבה אבידן. אירלנדר קרא את הכתבה שפורסמה בוואלה! תרבות על השיר שאייל גולן התאהב בו אך לא ידע מי חיברו ונזכר שכמה חודשים לפני כן הוא שמע את השיר והעבירו, כפי שעשה פעמים רבות בעבר, לידי משרד ההפקות של גולן. לכן, התקשר אירלנדר אתמול לפניו ובישר לו שהשיר שלו אומץ בחום על ידי זמר של המדינה.

"עם כל הבאסה של לחזור למשרד אחרי מילואים, זה חדשות נעימות לאללה", אמר פניו לוואלה! תרבות. "אייל באמת שלא ידע במי מדובר ואני שמח שהוא אהב את זה ושזה יהיה באלבום שלו".

אתה מוכן לחשיפה ברמה הזו?

פניו: "כבר כתבתי שירים בעבר כמו 'ממשיך במרדף' של יהודה סעדו וגם באלבום הבא של תומר מתנה יהיו שני טקסטים שלי שאחד מהם הוא 'מבין הפוך' שהביא להחמתו בהליקון, אבל חשיפה ברמה של אייל גולן עוד לא היתה לי. אבל אני לא רוצה להיכנס לתחום השירים במשרה מלאה, יש לי את החיים שלי, אני ארכיטקט ואני מת על זה".

אבל אם יציעו לך לכתוב לא תתנגד.

פניו: "אם ישנם אמנים שמחפשים כותבים טובים, הם יותר ממוזמנים לחזור אליי".

"לא האמנתי שנמצא כל כך מהר את יוצר השיר המקסים הזה", סיכום גולן את הפרשה. "אני שמח שעכשיו אוכל להקליט אותו, מדובר בשיר קסום". השיר כאמור ייכלל באלבומו הבא של גולן, שייצא בחודש מרץ ויכלול את הלהיטים "על חבל דק", "רגע גדול" עם שרית חדד ו"ג'ונגל" שיצא לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully