וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים יביאו את מיוז לישראל?

עינב שיף

3.1.2010 / 7:32

מעריצים ישראלים יצרו קשר עם מנהלי להקת הענק האנגלית שהבטיחו להם כי "ב-2010 מיוז תגיע לישראל". הבעיה: מדובר באחת הלהקות היקרות בעולם

לא מעט מעריצים ישראלים מריצים עצומות ברשת ופותחים עמודי פייסבוק כדי לדרוש את בואן של הלהקות האהובות עליהם. לוואלה! תרבות מגיעות עשרות עצומות כאלו, הכוללות שלל שמות, החל מאואזיס דרך בון ג'ובי, מקפליי, ג'ק ג'ונסון ועד מיילי סיירוס. גם מעריצי להקת מיוז האנגלית החלו באותו מסע סיזיפי, אך להם, בניגוד לאחרים, יש נשק סודי: קשר ישיר שהתפתח בין כמה מהם לבין מנהלי הלהקה, הנחשבת כיום לאחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם והיתה אמורה להופיע בישראל לפני שלוש שנים.

"בשנת 2007 התחלתי להתכתב עם מנהל הלהקה, אנתוני אדיס", מספרת לירון שקל, בת 23 מרעננה שלקחה על עצמה יחד עם חבריה את המשימה של הבאת מיוז לישראל. "לאחר ביטול ההופעה בארץ בזמנו, אנתוני הזמין אותי ועוד ארבע בנות אל מאחורי הקלעים בהופעה שלהם ביוון. חברי הלהקה עצמם תמיד אמרו שהם רוצים להגיע לארץ אבל כמובן שזה לא מספיק. לעומתם, מניסיון, אני יכולה להגיד שאנתוני הוא לא טיפוס אופטימי ומאוד מתאמץ לא להעלות תקוות שווא. ב-2007 במהלך כל השנה הוא היה נשמע מאוד סקפטי לגבי האפשרות שזה יקרה אז. אבל בסוף סיבוב ההופעות של האלבום הקודם הוא אמר לי 'רוב הסיכויים שזה יקרה ב-2010'. אני יודעת שהוא לא מדבר סתם".

שלוש שנים לאחר מכן, שנת 2010 הגיעה והקשר בין שקל לאדיס נמשך. אחרי ההופעה של מדונה בישראל בחודש ספטמבר אמר אדיס לשקל כי "הצלחת ההופעות של מדונה בארץ עשתה המון רעש ובעקבות ההופעות האלו יגיעו אליכם עוד המון אמנים, אני מאמין שמיוז יהיו ביניהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לירון שקל עם מת'יו בלאמי, סולן להקת מיוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש נובמבר האחרון טסה שקל עם שתי חברות נוספות להופעה של הלהקה בבולוניה שבאיטליה. שם, נפגשו הבנות עם דומיניק אנדרסון, מנהל נוסף של הלהקה. "הוא ידע שאנחנו מישראל ואמר 'אנחנו באים לבקר אתכם שנה הבאה'", מספרת שקל. "אני עניתי לו בתגובה שאני אאמין לזה רק כשאראה תאריך והוא חזר ואמר 'לא, אנחנו באים בוודאות'".

גורמים בתעשייה מעלים את שמה של מיוז כבר זמן רב בתור אחת הלהקות הגדולות מחו"ל שיבואו לישראל בשנת 2010. ההערכה היא שאכן הקשר המצוין בין לייב ניישן, החברה המפיקה את סיבוב ההופעות של הלהקה, לבין ישראל - בפרט לאחר הופעותיה המוצלחות של מדונה - יאפשר גם את הגעתה של מיוז.

הבעיה היא שמיוז היא אחת הלהקות היקרות בעולם כרגע, כשהופעותיה הן בסטנדרט הדורש אצטדיון וספק אם יש ללהקה מספיק קהל בישראל כדי שמחיר כרטיס יכסה את ההוצאות ועדיין יהיה סביר. "זו הסיבה שחשוב לנו דווקא עכשיו לעשות המון רעש עם העצומה שלנו, כשבמקביל אנחנו ממשיכים בהתכתבויות עם הנהלת הלהקה", מסכמת שקל.

מיוז הוציאה לאחרונה אלבום חמישי, "The Resistance". האלבום נמכר היטב באירופה ובארצות הברית, ובעקבותיו מתכננת מיוז סיבוב הופעות נוסף לכיבוש הטריטוריה. בישראל, התפרסמה הלהקה דרך שירים כמו "Unintended" מאלבומה הראשון, "Showbiz", ו-"Plug In Baby" מאלבומה השני, "Origin of Symmetry".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully