וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף מציג: הופעה חדשה, שירים חדשים

עינב שיף

21.1.2010 / 14:32

סחרוף פתח את סיבוב ההופעות החשמלי החדש שלו באוניברסיטת תל אביב והפתיע עם סט שכלל שני שירים חדשים, אחד מהם מאת נעם רותם

ברי סחרוף הופיע אמש (רביעי) באוניברסיטת תל אביב במסגרת אירועי "רוק בקמפוס" שמארגנת אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה. אלא שבניגוד להופעות הרגילות שלו, שמורכבות בדרך כלל מלהיטים, בחר סחרוף להפתיע את הקהל עם שני שירים חדשים לגמרי, מתוך האלבום החדש שעליו הוא עובד בימים אלה. את המילים לאחד מהם - "הימים הנוראים" - כתב נעם רותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפתיע עם שירים חדשים. סחרוף, אמש בהופעה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בסט שיריו הישנים, ביצע סחרוף שירים שהוא לא נוהג לבצע בדרך כלל בהופעות, כמו "רועד", "רואים שלא רואים" ו"אבק בנעליים" מתוך האלבום "האחר". בנוסף סחרוף שר את "העולם האמיתי" שנועל את "על המשמרת" של פורטיסחרוף, "אוחתכ בייבי" שפותח את "חם על הירח", ובהדרן גם את "Ghost Can't Run Away" של Foreign Affair, ההרכב שלו ושל פורטיס מתחילת שנות ה-90.

סחרוף הופיע עם ההרכב החשמלי החדש שלו, שכולל את גידי רז בגיטרות וסמפלרים, בנו הנדלר בבס, אורן לוטנברג בגיטרות, ניר מנצור בתופים, עדי רנרט בקלידים ושי צברי בקולות רקע.

ההופעה היתה למעשה יריית הפתיחה של הסיבוב החשמלי הקרוב של סחרוף. הערב (חמישי) הוא יופיע במועדון הפטריה בקיבוץ דן, ב-27 בינואר במועדון הבארוק בבאר שבע ולמחרת בקיבוץ הזורע. ב-11 בפברואר יגיע סחרוף למופע המרכזי שלו בתל אביב, במועדון הבארבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיבוב רק מתחיל. סחרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברי סחרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully