וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן דה-פלמה יביים את "פעילות על טבעית 2"?

26.2.2010 / 3:22

הלוס אנג'לס טיימס מציין כי הבמאי המפורסם מועמד לביים את סרט ההמשך לסנסציה הקופתית של אורן פאלי. גם בראד אנדרסון וגרג מקלין מועמדים

מי ייכנס לנעליו של אורן פאלי, הישראלי לשעבר שביים את "פעילות על טבעית", הסנסציה הקופתית הגדולה של השנה שעברה? לאור ההצלחה הכלכלית האדירה של הסרט, היה זה ברור כי ייעשה לו המשך, והשאלה היחידה היתה מי יופקד עליו.

בתחילה הוטלה המשימה על קווין גרוטרט, במאי "המסור 6", אך הוא נאלץ להסיר את ידיו מהפרויקט מפני שנדרש לביים את הפרק החדש בסדרת האימה. אמש (חמישי) פירסם הלוס אנג'לס טיימס כי שלושה שמות מוזכרים כעת כמועמדים לרשת את מקומו של גרטר וכי הבולט שבהם הוא בריאן דה-פלמה, אחד הקולנוענים האמריקאים המוערכים של השנים האחרונות.

דה-פלמה ביים את הסרטים המופתיים "פני צלקת", "הבלתי משוחדים" ו"משימה בלתי אפשרית", ולפני ארבע שנים עבד עם המפיקים הישראלים דני דימברוט, בועז דוידזון ומשה דיאמנט על המותחן "הדליה השחורה".

יחד עם דה-פלמה, מוזכרים שני שמות מוערכים נוספים אם כי מוכרים פחות אך מזוהים יותר עם ז'אנר האימה. השניים הם בראד אנדרסון ("טרנסיביריאן") וגרג מקלין ("Wolf Creek"). כך או כך, מפיקי הסרט חייבים לקבל החלטה במהרה, שכן מועד הפצתו נקבע ל-22 באוקטובר הקרוב, רגע לפני ליל כל הקדושים, הנחשב למועד האולטימטיבי לשחרור סרט אימה שובר קופות.

פאלי, מצדו, טרוד כרגע בעבודה על סרטו השני, "Area 51", שכבר נקנה בידי אולפני פראמונט. הישראלי לשעבר גם מתכונן לטקס פרסי הרוח העצמאית, שייערך ביום שישי ה-5 במרץ, יומיים לפני האוסקר. פאלי מועמד בקטגוריית סרט הבכורה הטוב ביותר, לצד ישראלי לשעבר נוסף, אורן מוברמן, במאי "השליח" שמועמד גם לאוסקר על התסריט המקורי הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully