וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: "24" תרד מהמסך בתום העונה הנוכחית

עינב שיף

27.3.2010 / 4:34

אחרי חרושת שמועות וספקולציות, הודיעה רשת FOX כי העונה השמינית של הסדרה תהיה גם האחרונה שלה. כוכב הסדרה, קיפר סאתרלנד: "אנחנו מצפים לגרסת הסרט"

"24", אחת מסדרת הפעולה המצליחות בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית, תרד מהמסך בתום העונה הנוכחית. רשת FOX הודיעה הלילה (שישי) על המהלך, שהיה צפוי מזה מספר שבועות אולם כעת הוא הופך רשמי.

על פי אתרי הבידור בארצות הברית, הסיבות לביטול הסדרה כעת, עם סיום עונתה השמינית בחודש מאי, נעוצות בעלותה של הסדרה (5 מיליון דולר לפרק), הרייטינג המידרדר (הסדרה איבדה 16% רייטינג בעונה הנוכחית) ועייפות החומר של הצוות בכל הנוגע לתסריט המורכב של הסדרה.

"הצוות של '24' תמיד רצה לסיים בחתימה משמעותית, כך שהמהלך היה מוסכם על כולם", אמר כוכב הסדרה קיפר סאתרלנד, שגילם את הסוכן ג'ק באואר ואף זכה בגלובוס הזהב על תפקידו. "אנחנו מצפים כעת לגרסת הסרט של '24'", הוסיף סאתרלנד.

"24" נחשבת לסדרה פורצת דרך בשל הקונספט החדשני שלה, במסגרתו כל פרק נחשב למעשה לשעה ביממה והעונה עצמה נמשכה 24 פרקים באופן קבוע. עלילת הסדרה נסבה סביב היחידה ללוחמה בטרור שפעלה במסגרת שירותי הביון האמריקאים לסכל איומים שונים, מהתנקשות במועמד השחור לנשיאות ארצות הברית ועד פגיעה באזרחים באמצעות טרור כימי וביולוגי. במרכז הסדרה עמד הסוכן ג'ק באואר ולצידו דמויות משנה מהיחידה וכן מהממשל האמריקאי. בישראל שודרה הסדרה בתחילה בערוץ 10 ולאחר מכן ברשת הכבלים HOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully