וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סוג אחר של טרור"

עינב שיף

29.4.2010 / 16:28

מייל שקיבל דויד ברוזה מיהודיה תושבת צ'ילה, שכנע אותו להגיע למקום שנפגע קשות ברעידת האדמה לפני כחודש, ולהופיע בפני מקומיים. "הם מפוחדים ומדוכאים", מספר ברוזה

הכל התחיל במייל שקיבל דויד ברוזה מאישה בשם דפנה רוזנברג, שלא הכיר קודם לכן. היא ביקשה מהזמר להגיע למדינה, שנפגעה קשות מרעידת האדמה שפקדה אותה לפני כחודש ולהופיע בפני תושבים מהמקום ולעודד את רוחם.

"אחרי כמה ימים שקראתי על ההשפעה של רעידת האדמה, כתבתי לה בחזרה שאבוא לשם", מספר ברוזה. לדבריו, לאחר שעלויות הטיסה כוסו והתאריכים הסתדרו ביומנו, טס ברוזה למקום כדי להופיע מספר פעמים בפני תושבים מקומיים בחינם. ההופעות הלכו מצוין, אולם מה שראה שם ברוזה הטריד אותו מאד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוזה בצ'ילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם כולם מדוכאים מאד כאן ונמצאים במצב של הלם", מספר ברוזה. "האפטרשוק עדיין נמשך כאן והם מאד מפוחדים. אפשר היה לראות את ההרס – בתים חרבים, גשרים, דרכים וכל שבילי הגז. כל בית הרוס, גם בסנטיאגו. זה פחות נראה שם, אבל בכל בניין יש משהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרס בכל מקום. צילום מצ'ילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אף למרות ההרס, ברוזה מסכם את החוויה בחיוב. "אני מאד שמח שבאתי", הוא אומר. "נפגשתי עם הקהילה היהודית שם, הלכתי לבית ספר ודיברתי בפני תלמידי י"ב ושרתי קצת כדי להראות סולידריות. זה היה מסע בן שלושה ימים ולא דומה בכלל למלחמות שלנו, זה טרור מסוג אחר לגמרי. אני מאד שמח שיכולתי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully