וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Woven Hand מגיעים לישראל

עינב שיף

24.5.2010 / 11:21

הרכב האינדי המצוין של דיוויד יוג'ין אדוארדס יגיע לראשונה לישראל לשתי הופעות, ב-2 ביולי במועדון הצוללת הצהובה בירושלים וב-3 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב

Woven Hand, אחד מהרכבי האינדי האיכותיים ביותר כרגע בעולם, מגיעים לישראל. הלהקה בראשות דיוויד יוג'ין אדוארדס מלהקת 16 הורספאוור לשעבר, יופיעו ב-2 ביולי במועדון הצוללת הצהובה בירושלים וב-3 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב, בהופעות שיפתחו את סיבוב ההופעות של הלהקה בישראל.

אדוארדס, מנהיג ההרכב, נחשב לאחד היוצרים המרתקים בסצנת המוזיקה האלטרנטיבית מארצות הברית. הוא פרץ לתודעה כמנהיג 16 הורספאוור, להקה ששילבה פולק, קאנטרי ורוקנרול בטקסטים בעלי השפעות דתיות בגוון חדש ומפתיע. הלהקה הוציאה שני אלבומים בחברת A&M ולאחר מכן באופן עצמאי את "Secret South" הנהדר ולאחר מכן את "Folklore".

אחרי אלבום אוסף ואלבום הופעה פירק אדוארדס את ההרכב ויצא לדרך חדשה כ-Woven Hand, שהוציאה עד כה 6 אלבומים, ביניהם "Consider The Birds" המצוין. את המופע מפיקים כרמי ווטרמן, שהפיק בישראל באחרונה את המופעים של קול אנד דה גנג וכריס בארון וכן אסף רחמני, לשעבר מנכ"ל התו השמיני וכיום בעל החברה "קמע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully