וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולקו הפרסים בתחרות שירה על הדרך

אייל דץ

30.5.2010 / 20:30

עיריית תל אביב חילקה את הפרסים למשוררים הזוכים בתחרות. במקום הראשון: "יעקב" של שחר מריו מרדכי, שיזכה להוציא את ספרו בהוצאת עם עובד

שנתה החמישית של תחרות שירה על הדרך הגיעה הערב לשיאה בטקס חלוקת הפרסים, שהתקיים בעיריית תל אביב. ראש העיר, רון חולדאי, העניק את הפרס הראשון לשיר "יעקב", ומחברו, שחר מריו מרדכי, יזכה להוציא לאור ספר שירה בהוצאת עם עובד.

במקום השני זכה "מוסרי לדבר על נפילה" של סמדר הורוביץ קרן, במקום השלישי "עומד לי על הגג ותולה כביסה כומו הומו זקן" של רמי דצני, במקום הרביעי "השדה מתעטפת שבת" של איש הטלוויזיה ובמקום החמישי "קינמון היה ריחם" של אמירה המלט.

ארבעת האחרונים יזכו בתלושי קנייה לספרים כל חמשת הזוכים יוצגו במהלך החודש הקרוב במרחב הציבור העירוני, בשדרות העיר, בשילוט חוצות ובתחנות האוטובוס. בוועדת השופטים שבחרה את הזוכים ישבו בני ציפר, שולה גלבוע ופרופ' דוד וינפלד.

פרופ' זהר שביט, יועצת ראש העיר לענייני תרבות ויוזמת התחרות, אמרה בטקס חלוקת הפרסים: "אין עוד ספק בדבר התפקיד החשוב שממלאת התחרות בחיי השירה בארץ; ובכל הצניעות אני חושבת שהתחרות ופרויקט שירה על הדרך תורמים לפריחה שיודעת היום כתיבת השירה...אני שמחה לעמוד ולברך כאן ביום הזה, שהוא יום חג לשירה, ושימחה על רחובות העיר שהפכו לדפים בספר, העושים מרחובות תל אביב שלנו שיר בעיר ושיר בלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully