וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואנה ניוסום מגיעה לישראל

עינב שיף

6.7.2010 / 7:30

אחת המוזיקאיות המבריקות של העשור האחרון תופיע לראשונה בישראל, ב-30 בספטמבר במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב

ייבוא ההופעות הבינלאומי לישראל עומד להתהדר באחד השמות המיוחדים ביותר שהיו פה: ג'ואנה ניוסום, מהמוזיקאיות החשובות של העשור האחרון, תגיע לראשונה לישראל להופעה אחת, שתיערך ב-30 בספטמבר במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

ניוסום תגיע לישראל כחלק מקידום אלבומה המשולש והמצוין, "Have One on Me" שיצא בחודש פברואר וזכה לשבחים מקיר לקיר. היא תופיע בישראל עם להקה מלאה ומחיר כרטיס למופע ינוע בין 220 ל-250 שקלים. את ההופעה מפיקה חברת נרנג'ה של ערן אריאלי, שעמדה מאחורי ההופעות של ?Why, יו לה טנגו, קלקסיקו ועוד.

ניוסום בת ה-28 נולדה בקליפורניה ונחשפה לקהל רחב בשנת 2004, עם צאת אלבום הבכורה שלה, "The Milk-Eyed Wonder", שחשף את קולה המיוחד וכן את כישרונה המלודי. האלבום זכה לשבחים רבים, בין השאר במגזינים נחשבים כמו פיצ'פורק.

שנתיים לאחר מכן, הגיע הרגע הגדול של ניוסום, עם צאת אלבומה השני, "Ys", שהכיל חמש יצירות בלבד, אך כל אחת מהן עמדה בפני עצמה, החל מ-"Emily" ועד "Cosmia". השירים היו ארוכים ומורכבים, שזיכו אותה בתשבוחות רבות ובציונים אסטרונומיים בביקורות.

שנה לאחר האלבום הוציאה ניוסום אי.פי קצר ורק השנה, חזרה עם אלבום משולש ומרשים. כל האלבומים יצאו בלייבל היוקרתי דראג סיטי, אליו הגיעה לאחר שבוני פרינס בילי העביר הקלטות שלה למנהלי הלייבל.

מעבר לקריירה המוזיקלית האישית, ניוסום הפכה לאושיית אינדי מבוקשת גם בקרב אמנים אחרים: היא הופיעה בקליפ של MGMT לשיר "Kids", שיתפה פעולה עם הרוטס באלבומם האחרון בשיר "Right On", זכתה לדמות מצויירת בסימפסונס ואף תרמה שיר לפרסומת של ויקטוריה סיקרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully