וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מג ראיין ודסטין הופמן ביטלו הגעתם לפסטיבל ירושלים בגלל המשט"

עינב שיף

7.7.2010 / 15:33

יגאל מולד-חיו, מנכ"ל שותף של סינמטק ירושלים, גילה לג'רוזלם פוסט כי השחקנית כבר סגרה את הגעתה אך ביטלה יום לאחר המשט, ואילו המגעים עם הופמן הופסקו בגלל האירועים

השחקנים דסטין הופמן ומג ראיין ביטלו את השתתפותם בפסטיבל הקולנוע של ירושלים, כך מדווח היום (רביעי) הג'רוזלם פוסט. לטענת העיתון, ראיין כבר אישרה את השתתפותה בפסטיבל, שייפתח ביום חמישי, אך ביטלה לאחר אירועי המשט לעזה ואילו הופמן היה ב"מגעים מתקדמים", כפי שהגדיר זאת המנכ"ל השותף של הסינמטק בירושלים, יגאל מולד-חיו. לדבריו, "מג ראיין היתה אמורה לבוא לפה, הכל נסגר עם אנשיה. יום אחרי המשט, קיבלנו מייל שמסביר שהיא לא עומדת להגיע ולמרות שהם טענו שהיא עסוקה מדי, היה ברור לי שזה נוגע למה שקרה".

"הסינמטק הגיע גם למגעים מתקדמים עם הופמן, היינו מאד קרובים להגיע להסכם איתו", הוסיף מולד-חיו, "ואז קרה המשט וההתכתבות עמו הסתיימה". על פי הדיווח, גם הנסיך אלברט ממונקו היה אמור להגיע. "אני חושב שהם הבינו שזה יהיה שלילי מאד עבורו ואולי אפילו מסוכן", הוא סיפר לעיתון. "לצערי, אפילו שמדובר באירוע ידוע למדי, ברור שלמדינת ישראל יש יותר השפעה מאיתנו".

"האורחים השנה אולי לא יהיו מפורסמים כמו דסטין הופמן", הוסיף מולד-חיו, "אבל יהיו שם כמה מפיקים ובמאים נודעים, הרבה מהם לקחו על עצמם את עלויות המסע לכאן. עבורי, זה מאד מרשים ומחמאה גדולה לפסטיבל. הפסטיבל ימשיך להוות כר לדו-קיום בין קולנוענים ישראלים ופלסטינים". לדבריו, תגיע לפסטיבל משלחת מטעם סינמטק רמאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully