וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבן בבית שלכם

עינב שיף

26.7.2010 / 17:27

לוואלה! תרבות נודע כי המוזיקאי ייצא לסיבוב בופעות בבתים פרטיים במסגרת קמפיין חדש של בירה מכבי. אורן ברזילי, שגם עורך הופעות ביתיות והיה במו"מ עם מכבי, דווקא מפרגן

שלומי שבן כבש בשנה האחרונה אולמות גדולים למדי כמו המשכן לאמנויות הבמה, בו חגג את צאת אלבומו האחרון, "ספר השירים שלי". אלא שעתה שבן תופס כיוון חדש, כפי שנודע לוואלה! תרבות: במסגרת קמפיין בחסות בירה מכבי, הוא יופיע בבתים פרטיים תחת השם "מכבי הום טור".

הקמפיין הוא חלק מהליך המיתוג מחדש של הבירה, אסטרטגיה שנבנתה בשנה האחרונה בעיקר בתל אביב, דרך ברים הנחשבים אלטרנטיביים. בחברה ראו את הצלחת המהלך והמשיכו לקמפיין נרחב יותר, ששיאו הוא אותן הופעות בבתים שיחלו בקרוב.

כמובן שנושא ההופעות הביתיות אינו חדש בעולם, אולם בישראל נראה שהקונספט צבר תאוצה בעיקר בזכות המוזיקאי אורן ברזילי, ממייסדי מופע הארנבות של ד"ר קספר, המקיים בחודשים האחרונים מופעים בביתו הפרטי, מאז מחלת השרירים הנדירה בה לקה. המופע של ברזילי, שנחשף לראשונה בוואלה! תרבות, התקיים מספר פעמים והשמועות עליו עברו מפה לאוזן. בקרוב ברזילי ישיק אלבום סולו מהשירים שמהם מורכב המופע, ולמעשה אף היה במשא ומתן עם מכבי לצורך יציאה לאותו טור שאליו יוצא שבן, אולם מסיבות שונות החליט לדחות את הצעת החברה ולצאת למסע לבדו.

"לפני מספר חודשים אורן ומכבי היו במגעים מתקדמים לסגירת הסכם, אך ברגע האחרון אורן שינה את דעתו ובחר לצאת באופן עצמאי עם המופע הביתי שבימים אלה נמצא בעיצומו וגורף תשבוחות רבות", מסרה בתגובה נידר עוז, אשת יחסי הציבור של ברזילי. "שלומי שבן הוא בחירה מצוינת ואנחנו מאחלים לפרויקט בהצלחה".

"מכבי הום טור היא פלטפורמת הופעות של בירה מכבי", מסר בתגובה שרוליק איינהורן, מנהל חברת EPW- Media, סוכנות אסטרטגיה וקריאייטיב, שהגה את הקונספט עבור החברה. "במסגרת הפרויקט, ייצאו אמנים לסיבובי הופעות בבתים פרטיים. שלומי שבן, שישיק את הפרויקט, מגלם את הערכים שאנחנו מחפשים, בהם איכות ומקוריות. אורן ברזילי הוא אמן שאנחנו אוהבים ומעריכים במיוחד והוא היה האמן הראשון איתו קיימנו מגעים. אנחנו מאחלים לו בהצלחה עם המופע החדש שלו, שראוי לכל שבח. ולחיי המוזיקה בישראל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully