וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הפרק האחרון של "The Walking Dead" שבר שיאים

7.12.2010 / 9:30

שישה מיליון אמריקאים צפו בפרק האחרון של העונה הראשונה של סדרת הזומבים המדוברת והפכו אותה לסדרת הכבלים הנצפית ביותר אי פעם בקרב גילאי 18-49

"The Walking Dead", הסדרה עטורת השבחים והרייטינג של רשת AMC, סיימה ביום ראשון האחרון עונה ראשונה קצרה אך חלומית. לא פחות משישה מיליון צופים אמריקאים התיישבו בכורסאות כדי לצפות בפרק השישי והאחרון של סדרת הזומבים שנחשבת להצלחה הגדולה והמפתיעה של עונת הטלוויזיה הנוכחית בארצות הברית.

מדובר בעליה של 9% ביחס לשבוע הקודם, כאשר ארבע המיליון מהצופים הם מהנתח הנחשק על ידי הפרסומאים – נתח המבוגרים הצעירים (גילאי 18-49). על פי AMC, מדובר בסדרת הכבלים הנצפית ביותר בכל הזמנים בנתח זה של הצופים.

"The Walking Dead" מתבססת על קומיקס באותו השם, בו מסופר על עולם שהשתלטו עליו זומבים תאבי בשר ועל המאבק שמנהלים נגדם בני האנוש המעטים שנותרו. הסדרה זכתה לביקורות מצוינות ולמילים חמות מרוב כלי התקשורת בארה"ב. בהתאם לסטנדרט שהיא קבעה לעצמה, הפרק האחרון היה מותח במיוחד ואמנם סגר את העונה הראשונה בצורה נאותה אך הותיר את הצופים צמאים לעונה הבאה – שהפעם לא תהיה מקוצרת אלא בת 13 פרקים. הצרה – היא ככל הנראה לא תעלה לפני אוקטובר הבא. בישראל, העונה הראשונה של "The Walking Dead" תשודר בחברת yes בעונת החורף הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully