וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד צבע טרי 4: מציג שת"פ עם גוגל ארט ויוטיוב

שני גורקביץ'

21.3.2011 / 11:38

מבקרי היריד יוכלו לערוך סיור וירטואלי ב-17 מהמוזיאונים החשובים בעולם, ולהתרשם מתערוכה וירטואלית מיוחדת ברשת

היריד לאמנות עכשווית בתל אביב, צבע טרי 4, ייערך השנה בין ה-5 ל-9 באפריל במתחם הגן הבוטני של קרן ריאליטי בעיר. מלבד הצגת עבודותיהם של 48 אמנים מבטיחים בתחילת דרכם, 9 עבודות של אמני וידאו והשתתפות של 29 גלריות, אנשי היריד משתפים השנה פעולה עם Google Art Project ו- YouTube Play.

במסגרת השת"פ, באי היריד יוכלו להשתמש כמחשבים ומסכים מיוחדים כדי לערוך סיור וירטואלי ותלת מימדי ב-17 מהמוזיאונים החשובים בעולם, כגון מוזיאון טייט מודרן בלונדון, והמטרופוליטן בניו יורק המשתתפים בגוגל ארט פרוג'קט.

במקביל, יוקם ביריד חלל שיוקדש לפרויקט YouTube Play שהושק בקיץ האחרון, במסגרתו נקראו גולשים להעלות סרטונים יצירתיים לאתר כדי ליצור גלריה של כישרונות. צוות מומחי אמנות מרחבי העולם בחן את העבודות וגיבש רשימת יוצרים, בהם גם שישה אמנים ישראלים, שיצירותיהם הוצגו בתערוכה מיוחדת במוזיאון גוגנהיים.

חידוש נוסף שמוצג השנה ביריד הוא תחרות "לצאת מהקופסא" במסגרתה נבחרו עשרה עיצובים לקופסאות פח, ויצרו במהדורה מוגבלת שתימכר ביריד. כל ההכנסות מהמכירה יועברו לפרויקט "מעצבים לעתיד" של עמותת "לצאת מהקופסא", שנועד להקנות לבני נוער בסיכון כלים מקצועיים, שיתנו להם הזדמנות שווה להשתלב בשוק העבודה כמעצבים. התחרות משתלבת עם פרויקט "הגלויה הסודית" הוותיק של היריד, במסגרות יוצרים מאות אמנים גלויות שונות בעילום שם ומוכרים אותן ביריד במחיר אחיד. הרווחים נתרמים לתוכנית מלגות לתלמידי אמנות ותלמידים מצטיינים ממשפחות מעוטות יכולת.

בערבו הראשון של היריד תתקיים מסיבת אמנים בה יופיעו עברי לידר ויונתן גולדשטיין בשיתוף פעולה עם אמן הווידיאו גיא יצחקי, במופע שנקרא "We Should be Dancing".

  • עוד באותו נושא:
  • צבע טרי 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully