וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנותנת" של הגר בן אשר התקבל לפסטיבל קאן

עינב שיף

17.4.2011 / 17:43

סרטה העלילתי הראשון של היוצרת התקבל למסגרת "שבוע המבקרים", ויתמודד על פרס סרט הביכורים הטוב ביותר

הישג נוסף לקולנוע הישראלי בקאן, לאחר קבלתו של "הערת שוליים" לתחרות הרשמית: "הנותנת", סרטה של הגר בן אשר, התקבל למסגרת "שבוע המבקרים" בפסטיבל היוקרתי, שייצא לדרך בריביירה ב-11 במאי. למסגרת זו מתקבלים 7 סרטים בלבד, שעבור יוצריהם מדובר בסרט ראשון או שני.

עבור בן אשר מדובר בסרט ביכורים, כך שהיא תתמודד בנוסף על הפרסים של מסגרת שבוע המבקרים (המוענקים לסרט, במאי, תסריט, שחקן ופרס איגוד המבקרים) על פרס מצלמת הזהב היוקרתי. ממסגרת זו הגיע "מדוזות" של אתגר קרת ושירה גפן, שזכו ב"מצלמת הזהב". לפני שנתיים זכה הסרט "עג'מי" בציון לשבח משופטי פרס מצלמת הזהב ובסופו של דבר ייצג את ישראל באוסקר.

"הנותנת", בו גם מככבת בן אשר, עוסק באם חד הורית בעלת חיי מין משוחררים, אשר פוגשת יום אחד בשי (ישי גולן), וטרינר שינסה לשנות את חייה. בן אשר (ששיחקה בסרט "ג'וליה מיה" ובסדרה "רביעיית רן") היא בוגרת בית הספר מנשר, שסרטה הקצר "משעולים" השתתף בפסטיבל קאן ב-2007, במסגרת הסינפודנסיון לסטודנטים.

השתתפותה של בן אשר בקאן הובילה להזמנתה לפתח את תסריטה העלילתי הראשון בפריז, שם שהתה 4 חודשים במסגרת שמקצה הפסטיבל. לאחר מכן, המשיכה בן אשר ל-Toronto Film Lab בקנדה, לשם הוזמנה להמשיך ולפתח את הסרט ואף זכתה במענק הפקה בגובה 100 אלף אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully