וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפ פרפל בישראל: "אמנים שביטלו כאן הופעות - רכיכות"

11.5.2011 / 13:23

ההרכב הוותיק שב לביקור בישראל וחבריו אמרו כי הם "מודעים למצב הפוליטי, אך אנחנו באים לעשות את החיים שמחים יותר"

"רכיכות", כך כינה היום (רביעי) איאן פייס, מתופף דיפ פרפל, את האמנים שביטלו הופעות בישראל, במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה הלהקה במלון דן בתל אביב. החבורה הגיעה לישראל לרגל שני מופעים שייערכו ביום שבת וביום ראשון הקרובים בקיסריה.

"אנחנו מודעים למצב הפוליטי", אמר הסולן הוותיק איאן גילן. "צריך להיות אבן כדי לא לדעת מה קורה באזור. אבל הופענו בהמון מקומות שהיתה בהם מחלוקת פוליטית כי אנחנו אנשי מוזיקה. אם היית מופיע לפני 10 שנים בלונדון, זה יכול היה להתפרש כאילו תמכנו בטוני בלייר, שזה דבר מגוחך". "אנחנו מאמינים שאנחנו באים לעשות את החיים שמחים יותר", הוסיף פייס.

חברי הלהקה סיפרו כי הם מעט עצובים על ההידרדרות מעמדן של להקות הרוק לעומת הזמרים. "הרבה יותר מדי אמנים רוצים להיות רק מפורסמים", אמר סטיב מורס, הגיטריסט האמריקאי של הלהקה. עם זאת, הם מאד מרוצים ממעמדה של הלהקה עצמה ומצב מכירות הכרטיסים להופעותיה. "אפשר לומר שהעסקים ממש טובים", אמר פירס.

עוד הוסיפה הלהקה כי הם זוכרים לטובה את הקהל הישראלי, שמילא לא פחות מארבע הופעות שלהם בקיסריה לפני שלוש שנים. "זה כמו כדור שלג שהולך ונערם והופך גדול יותר", אמר פייס על הופעות אלו. "אבל אנחנו לא מנגנים את אותה הופעה פעמיים", הוסיף גילן. "אלו אותם שירים, אבל אף פעם לא אותו הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully