וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובי בישראל: "יש לחץ לא להגיע לכאן"

שני גורקביץ'

11.7.2011 / 19:09

המוזיקאי נחת בישראל לקראת הופעתו כאן בפסטיבל פיק.ניק וסיפר על הניסיון לשכנעו להחרים את ישראל: "זה מאד מסוכן לפשוט מדינה שלא ביקרת בה", אמר

"יש הרבה לחץ לא לבוא לכאן", כך סיפר היום (שני) המוזיקאי מובי, שקיים מסיבת עיתונאים לרגל הופעתו כאן בפסטיבל פיק.ניק מחר. "זה מוזר כי במהלך הקריירה שלי הייתי בהרבה מדינות, ומעולם לא חוויתי את סוג הלחץ שחוויתי לפני שבאתי לישראל. לכן כתבתי חיבור באתר שלי, שמסביר איך ההגעה שלי לכאן, כמו לבלרוס, היא רק לנגן מוזיקה ולא בהכרח לתמוך במדיניות".

"הלחץ לא לבוא לפה היה בעיקרו הרבה מאוד אי מיילים", פירט לאחר מכן. "אני לא יודע מאיפה זה מגיע, אבל זה בעיקר המון אי מיילים ממש מרושעים, ואני אפילו לא רוצה לחזור עליהם כי הם היו ממש מרושעים. זה נושא מאוד מסובך, כי מדינות הן דבר מסובך. אבל יש משהו שלמדתי מזמן הוא שזה מסוכן מאוד לשפוט מדינה בלי לבקר בה". לאחר מכן אמר מובי כי "אני רק מוזיקאי. כלומר, יש לי הרבה דעות, אבל אני לא פה כנציג פוליטי. אני פה כמוזיקאי, אני לא פה לבקר, או לגנות או לתמוך אני פה כי יש לי הרבה חברים בישראל".

לאחר הספתח הפוליטי, שבער בעקבות הדברים שפרסם מובי אמש באתרו ומשם התגלגלו לכלי התקשורת בישראל, שב המוזיקאי לחוויות מביקורו הקודם כאן, עליהם סיפר בעבר בראיון לוואלה! תרבות: "בפעם האחרונה שהייתי פה זה היה ב-95' והחוויה שלי הייתה קצת מוזרה כי רצתי על החוף, שחיתי בים ושכבתי על החוף וקיבלתי את הכוויה הכי חמורה שקיבלתי בחיי". לאחר מכן סיפר מובי כי הוא מתכוון לבקר חברים ישראלים הפעם, ואולי גם לשוב לים: "אבל רק בבוקר או מאוחר בלילה", אמר וצחק.

מובי. נמרוד סונדרס
לא איש פוליטי. מובי בישראל/נמרוד סונדרס

מובי ניאות גם לפרט מעט על הופעתו במחר בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, כלומר בעיקר להרגיע את הקהל שרוב הסט מורכב מלהיטים. "שמעתי שדוראן דוראן היו אמורים להופיע פה וכשאני רוצה לראות את דוראן דוראן, אני רוצה שהם ישירו את 'Rio' ו-'Hungry Like The Wolf'".

עוד סיפר מובי על יחסיו הבעייתיים עם עיתונאים, שרבים מהם טענו כי התמסחר לאורך הקריירה: "פעם הייתי קורא המון ביקורות על עצמי", אמר. "ואז גיליתי שכשאתה חדש כולם מאוד נחמדים אליך ואחרי כמה שנים הם הפכו מרושעים. אבל אז הבנתי שזה לא היה קשור בכלל למוזיקה שלי או אליי. אז למה שאבסס את הדימוי העצמי שלי על דעתו של זר גמור? וחוצמזה, זו צורה מאוד חמורה של נרקסיזם".

בשולי המפגש התרחש במקום אירוע משעשע, כשנמרוד שפירא, שביים קליפ שזכה בתחרות והפך להיות קליפ רשמי של מובי, פגש לראשונה את המוזיקאי. שפירא, בליווי השחקנית הראשית בקליפ, ביקשו ממובי להכין לו קליפ נוסף והוא בתמורה, שלח אותם לאשת יחסי הציבור שלו.

האירוע נפתח במספר מילים של שוקי וייס, מפיק האירוע, שסיפר כי עד כה נמכרו להופעה כמה אלפי כרטיסים ולשדבריו, הקיץ הזה מהווה שיא של 20 שנה בכמות ההופעות הבינלאומיות בישראל.

פסטיבל פיק.ניק 2011: כל הפרטים

מחכים בקוצר רוח להופעה של מובי? בואו לספר לנו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully