וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירה והאמירה האנטישמית - לא היה ולא נברא

15.5.2002 / 19:50

הליגה נגד השמצה קבעה כי שאקירה לא התבטאה נגד יהודים; לפי השמועה, הזמרת הלבנונית אמרה שהיא מעדיפה שחזירים יאזינו לשיריה מאשר יהודים; אפשר שוב לפתוח גלגל"צ

כמו רבים וטובים לפניה, גם הייצוא הבלונדיני האחרון של קולומביה לעולם הפופ, שאקירה - הצליח להסתבך עם הישראלים, ובגדול.

השמועה אומרת כי הגברת הלבנונית במקור, אמרה כי היא "מעדיפה שחזירים יאזינו לשיריה מאשר יהודים". וכמו לכל שמועה עסיסית, גם לזו נולדו המוני גירסאות המשך צבעוניות, שהמפורסמות שבהן קשורות בדמם של חזירים והדוחות שבהן קשורות להפרשות גוף אחרות.

באנו לנפץ לכל שונאי שאקירה את בועת האנטישמיות בה נהנו להשתעשע: לא היה ולא נברא. הליגה נגד השמצה, הארגון הגדול בעולם הנלחם באנטישמיות, בדק את הטענות לפיהן אמרה שאקירה את הדברים האמורים. לאחר בדיקה התפרסמה באתר הארגון מאמר ובו נקבע חד משמעית: "שאקירה לא יצאה בהתבטאויות נגד יהודים [...] הליגה נגד השמצה מודיעה חד משמעית כי השמועה מפוברקת".

חברת סוני מיוזיק, האחראית להפצת התוצרת של שאקירה בארץ, מיהרו להפיץ את הבשורה שהסירה מעל גבם המפוחד את עול הקריאה לחרם על הזמרת החטובה. בסוני מיוזיק מיהרו להלל את שאקירה ולהבהיר כי בכל זאת מדובר בסוג של טלית שכולה תכלת: "כל מי שמכיר את שאקירה יודע עד כמה מגוחך הרעיון שהיא תתבטא בצורה שתזרע שנאה בין אנשים מתרבויות, ארצות או אמונות שונות", נכתב בהודעת החברה.

כך שכל מי שחש שהוא נאלץ להקריב קורבן למען הפטריוטיות ולהצטרף לחרם - יכול לנשום לרווחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully