וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: איזבו תייצג את ישראל באירוויזיון

עינב שיף

7.2.2012 / 16:18

באחת הבחירות היותר מפתיעות בשנים האחרונות, הוחלט כי הרכב הרוק הוותיק הוא זה שייצג את ישראל בתחרות. סולן ההרכב לוואלה! תרבות: "נערכים לתת את הופעת חיינו"

איזבו תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתיערך השנה באזרבייג'ן. זו לא טעות: איזבו, הרכב האינדי הישראלי, המבצע שירים באנגלית בסגנון שמשלב רוק מערבי ומוזיקה ערבית, הוא זה שהועדף על פני מועמדים כמו ולדי בלייברג ומאיה בוסקילה. השיר שייצג את ישראל הוא "Time".

סולן איזבו, רן שם טוב, מסר בתגובה ראשונה לוואלה! תרבות: "זה כבוד גדול מאוד עבור להקת איזבו לייצג את ישראל באירוויזיון, מאוד הופתענו ושמחנו מהבחירה. השנה הנוכחית מאוד מרגשת ועמוסה בחיי הלהקה עם יציאת האלבום החדש שלנו בלייבל הבריטי הנחשב 100%, אנחנו בהחלט מתכוונים להיערך ולתת את הופעת חיינו".

"אני מבקש להודות מקרב ליבי לכל האמנים שהגישו שירים לבחירת הוועדה", מסר אמיר גילת, יו"ר רשות השידור עם פרסום בחירת הוועדה. "כמו כן, תודה מיוחדת לחברות וחברי הועדה המקצועית אנשי תקשורת בתחום המוזיקה, אמנים , יוצרים ומפיקים שעשו עבודתם במקצועיות רבה. בשם הועדה אני מבקש לברך את להקת איזבו. ואת יוצרי השיר על הבחירה לייצוג המכובד. אין לי ספק שהם ייצגו את רשות השידור ומדינת ישראל בכבוד רב". חצי גמר האירוויזיון בו תשתתף ישראל ייערך ב-24 במאי.

איזבו קיימים למעלה מ-15 שנה. הלהקה הוציאה עד היום שני אלבומי אולפן בלבד. מנהיגה הוא רן שם טוב, מהמפיקים המוזיקליים הבכירים בישראל ולצידו נמצאים שירי הדר, בת זוגו, הבסיסט יונתן לוי והמתופף ניר מנצור.

בכך, באה לסיומה סאגת בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון, שגם השנה נגררה בשל מצבה של רשות השידור. זאת, לאחר שתחרות הקדם-אירוויזיון בוטלה, כיוון שהרשות הסתכסכה עם המפיק המיועד של הקדם, חיים סלוצקי. לאחר מכן טענו רבים כי הרשות עושה כל שביכולתה כדי לבחור במאיה בוסקילה לתחרות, אולם בסופו של דבר החליטו חברי הוועדה, בהם אמנים כמו גלעד שגב ומירה עוואד, לבחור באיזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully