וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ההסכם של HOT עם "נגה תקשורת" לא יחודש; סלוצקי יפיק את ערוץ 8

8.4.2012 / 16:24

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כי בימים הקרובים ייסגרו פרטים אחרונים של ההסכם עם חיים סלוצקי. בתוך כך, נציגי היוצרים מאיימים לפתוח בהפגנות מחאה מול בתיהם של מנהלי HOT

מסתמן כי ההסכם של חברת הכבלים HOT "נגה תקשורת", המפיקה את ערוץ 8, לא יחודש בסוף השנה הנוכחית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורמים בתעשייה מעריכים כי בימים הקרובים ייסגרו פרטים אחרונים של ההסכם עם חיים סלוצקי, המפיק כיום עבור HOT את ערוץ הבידור הישראלי, והבעלות על הערוץ תעבור אליו. בשלב זה אין להערכות אלה אישור רשמי מטעם הצדדים, אולם גורם המצוי בפרטים מסר לוואלה! ברנז'ה כי "הדברים נמצאים בישורת האחרונה, וצפויים להיסגר בימים הקרובים".

עם זאת, גורם בחברה המעורה בפרטים העריך כי המשא ומתן על עתידו של ערוץ הילדים עדיין נמשך.

בתוך כך, נציגי היוצרים מאיימים לפתוח בשורה של הפגנות מחאה אל מול בתיהם של מנהלי HOT, וזאת על רקע המו"מ המתקיים בימים אלה לגבי עתידו של הערוץ – הנעשה מבלי ליידע אותם במתרחש, והיוצרים מביעים חשש כי תחת מפיק חדש ישנה הערוץ, החוגג השנה 20 שנות פעילות, את צביונו הנוכחי ואת רמת השקעתו ביצירה המקומית.

"אנו היוצרים נהנים במהלך כל שנות קיומו מעבודתו הפורייה, הפלורליסטית ונטולת הפניות אשר כל כולה משרתת את היצירה התיעודית", נכתב בעצומה שהועברה למנכ"ל HOT הרצל עוזר, יו"ר החברה סטלה הנדלר וסמנכ"ל התוכן יורם מוקדי. "נראה לנו יותר מתמוה שדווקא בימים אלה לאחר שהערוץ בהובלתו של אייל אופנהיים רושם נוכחות מרשימה והתחדשות, בוחרת חברת HOT לחסל אותו במתכונתו הנוכחית", הוסיפו היוצרים.

"מהלך שהוא ממש רעידת אדמה – ואנחנו לא מעורבים בשום צורה"

רני בלייר, יו"ר איגוד הבימאים, אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, כי היוצרים קובלים על חוסר ההידברות עמם בדבר עתידו של הערוץ. "פנינו ל-HOT בבקשה להידברות אבל נתקלנו בסירוב. יש כאן עיוות מוסרי, שדווקא בתקופה הזו שעוברת על התעשייה שנלחמת על הישרדות וקביעות, מתבצע מהלך כזה שהוא ממש רעידת אדמה – ואנחנו לא מעורבים בשום צורה".

"אין לנו מושג איפה הדברים עומדים ויש המון בלבול", הוא מוסיף. " אנחנו הודרנו מלהיות מעורבים או להביע את דעתנו בעניין. אנחנו מקווים שתוך כמה ימים נדע מה קורה, אחרת נבעיר את השטח. גם אם הערוץ עובר למפיק אחר – אנחנו נדאג שהוא ישקיע כפי שהשקיע עד עכשיו".

מנגד, יש שחושבים שמחאת היוצרים מוקדמת. "אין ל-HOT שום אינטרס לפגוע בערוץ הדוקומנטרי או בתוכן שלה – שיש להזכיר שהיא עומדת בכל המחויבויות שלה בנושא הזה בשנים האחרונות", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורב בפרטים. "גם בעבר היו מי שחששו שאם HOT תוריד את ביפ ותשים את קומדי סנטרל במקום תהייה השקעה פחותה, וזה לא קרה אלא להיפך", הוא אומר. "צריך להמתין עם הדברים האלה, הכל יכול להשתנות ברגע האחרון".

ב-HOT וב"נגה תקשורת" סרבו להגיב. חיים סלוצקי בחר שלא להתייחס לדברים.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully