וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שש פעמים" התקבל לפסטיבל סן סבסטיאן

19.8.2012 / 14:37

סרטם הראשון של יונתן גורפינקל ורונה סגל, החושף את האמת מאחורי חיי הנוער בישראל, התקבל למסגרת סרטי הביכורים של אירוע הקולנוע היוקרתי

מבול ההישגים הבינלאומיים של הקולנוע הישראלי נמשך: לאחר שבשבוע האחרון, "לא בתל אביב" של נוני גפן זכה בפרס בפסטיבל לוקרנו, "נבלות" של דרור סבו התקבל לפסטיבל טורונטו ו"למלא את החלל" של רמה בורשטיין ו"שומרי הסף" של דרור מורה התקבלו לפסטיבל ניו יורק, מגיעה היום (ראשון) בשורה משמחת נוספת: "שש פעמים", סרטם העלילתי הראשון של הבמאי יונתן גורפינקל והתסריטאית רונה סגל, התקבל לפסטיבל סאן סבסטיאן.

האירוע, שיתקיים בעיר הבאסקית בסוף ספטמבר, נחשב אחד היוקרתיים באירופה - דרג אחד בלבד אחרי שלושת הגדולים (קאן, ונציה וברלין). "שש פעמים" יוצג בו במסגרת הביכורים, ויקווה להמשיך את גל ההצלחות של הקולנוע הישראלי.

הסרט מתלווה לנערה החודרת לקבוצת מתבגרים הרצליינית, ודרכה אנו מקבלים הצצה ריאליסטית ומטלטלת לחייהם, שמושתתים על פערי מעמדות ומשחקי כוח.

בסרט מככבים סיוון לוי ("ג'ו ובל"), ניב זילברברג ("בטיפול"), רונית יודקביץ' ("אדמה משוגעת") ועוד. את שיר הנושא שלו, קאבר ל-"Girl Like Me" של פי.ג'יי הארווי, מבצעת נינט טייב.

לפני "שש פעמים", גורפינקל ביים בעיקר בטלוויזיה - בין השאר בסדרות "ארץ נהדרת" ו"מסכים", שבה שימשה סגל תסריטאית. בעברה היתה גם עיתונאית בכירה, בין השאר ב"העיר", וכתבה על קולנוע בצורה שזכתה להערכה רבה. עתה היא משלימה את המעבר המתבקש מכתיבה בנושא לעיסוק מעשי בו, וקוצרת את הפירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully