וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על ההופעה של דפש מוד בישראל

23.10.2012 / 13:30

הלהקה תחזור לישראל ב-7 במאי להופעה בפארק הירקון ותפתח את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה, כאשר הכרטיסים יעלו בין 295 ל-1,300 שקלים

עכשיו זה רשמי: להקת דפש מוד הכריזה היום (שלישי) במסיבת עיתונאים בפריז על סיבוב באירופה שיחגוג את האלבום החדש שלה, כאשר ההופעה הראשונה במסגרת הטור תהיה בפארק הירקון ב-7 במאי, ארבע שנים אחרי ההופעה הקודמת בארץ, שהתקיימה ב-10 במאי 2009. הסיבוב הנוכחי יכלול 34 הופעות ב-5 ערים באירופה, כשבמצטבר, כך על פי ההערכות, הלהקה תופיע בפני קהל של 1.5 מיליון אנשים.

במהלך מסיבת העיתונאים נשאל דייב גהאן, סולן הלהקה, מדוע בחרו לפתוח את סיבוב ההופעות דווקא בישראל. "הייתה הופעה שנאלצנו לבטל שם", אמר בהקשר לביטול ההופעה בארץ בשנת 2006. "היו לנו רגשות אשם, וגם את סיבוב ההופעות הקודם שלנו פתחנו שם. נחמד לבלות שם את הימים שלפני תחילת ההופעות עצמן".

"ב-2009 הבטחנו ל-50 אלף מעריצים מדהימים בישראל שנחזור בהקדם, אנחנו נרגשים ונלהבים להודיע על פתיחת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלנו בפארק הירקון בתל אביב", כך לפי מסר שביקשה הלהקה להעביר לקהל בארץ.

לאורך מסיבת העתנאים הלהקה נשאלה מספר פעמים בנוגע לאלבומה החדש, שהוקלט בשנה האחרונה בקליפורניה וניו יורק. חבריה אמרו שעוד אין מועד ליציאת האלבום כולו או הסינגל, אך ציינו כי הם "מאוד מרוצים ממנו, יש בו כמה מהדברים הכי טובים שעשינו - יש בו את הרגע הנדיר שבו אנחנו ממש מתרגשים מלשיר שירים מסוימים". עוד ציינו חברי ההרכב כי על עיצוב העיצוב החזותי של הפרויקט הם עובדים עם הבמאי אנטון קורבין.

"ישראל ממשיכה לחזק את מעמדה כשחקן חשוב על מפת סיבובי ההופעות הגדולים של האמנים הבינלאומיים, ומגמת פתיחת סיבובי ההופעות בישראל הולכת וגדלה גם היא", מסר שוקי וייס, מפיק ההופעה, שהיה אחראי על הבאת הלהקה להופעתה הקודמת בארץ. "הכוח הגדול טמון בקהל אדיר של אוהבי מוזיקה והופעות בישראל, מה שבהחלט הפך לעובדה ידועה גם בקהילת האמנים – רק בקיץ האחרון זכינו בעונה גדושת תרבות ברמה הגבוהה ביותר, עם רצף הופעות סולד אאוט החל ממדונה שגם היא בחרה לפתוח את סיבוב ההופעות כאן, מוריסי, כריס קורנל, סירק דה סוליי וההופעה שעדיין לא מפסיקים לדבר עליה - רד הוט צ'ילי פפרז בפארק הירקון. אנחנו בהחלט מעודדים מגמה חיובית זו של קהילת האמנים הבינלאומית".

בהקשר של דפש מוד הוסיף וייס ואמר שהלהקה "מעצימה את ההמשכיות הזאת כעת עם בחירתם בישראל לפתיחת מסיבת הענק העולמית שלהם. אני מאחל לכולנו עונה מלאת אירועי תרבות ומוזיקה טובה לפחות כמו בשנה שעברה".
מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תחל ביום חמישי הקרוב הקרוב בשעה 15:00 באתר eventim.co.il. כרטיס רגיל (עמידה בדשא) יעלה 295 שקלים; כרטיס פרימיום לטבעת הזהב יעלה 750 שקלים וכרטיס VIP שכולל כניסה מהירה דרך שער מיוחד, ישיבה במקומות מסומנים וחניה, יעלה 1,300 שקלים. כמו כן, הפקה ציינו שהמכירה לחברי מועדון המעריצים של דפש מוד תחל כבר היום.

מתרגשים? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully