וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכל: גורי אלפי יישאר במצב האומה

27.1.2013 / 15:15

למרות השמועות לפיהן השחקן המוכשר יעבור ל"ארץ נהדרת", לוואלה! תרבות נודע כי אלפי יישאר לעוד שתי עונות לפחות אצל הזכיינית רשת

למרות השמועות לפיהן גורי אלפי, אולי הנכס הגדול ביותר של תוכנית הסאטירה "מצב האומה" מבית הזכיינית רשת, יעבור צד ויככב בתוכנית "ארץ נהדרת" של המתחרה קשת, נראה כי בינתיים הוא אינו הולך לשום מקום, ועתיד להישאר כחבר פאנל בתכנית האם - כך נודע לוואלה! תרבות.

אלפי החליט להישאר ב"מצב האומה" לעוד שתי עונות לפחות, זאת לאחר המאבק שניהלו הזכייניות על השחקן והסטנדאפיסט המוכשר. כזכור, לפני מספר שבועות צצו דיווחים עיקשים לפיהם אלפי עתיד לערוק לשורותיה של הזכיינית המתחרה קשת, ולהשתתף בתוכנית הדגל הסאטירית שלה, "ארץ נהדרת", תוך כדי שהוא ממשיך בכתיבת הסדרה עליה הוא עובד ביחד עם יוצר ועורך "ארץ נהדרת", מולי שגב. בנוסף פורסם שעם סיום עונתה הנוכחית של "מצב האומה", אלפי ישתתף בתפקידי אורח במספר פרקים של "ארץ נהדרת".

בתגובה, רשת החליטה לא לוותר והשיבה מלחמה לקשת בדמות הצעה מפתה במיוחד לאלפי, לפיה הוא יישאר ב"מצב האומה" למשך שתי עונות נוספות, שעלייתן לאוויר אף הוקדמה. הראשונה שבהן תעלה לשידור כבר בחודש מאי הקרוב, ואילו השנייה עתידה להיות משודרת לקראת סוף השנה. על פי גורמים מקורבים, אלפי הסכים להצעה, כך שקהל הצופים הנאמן של "מצב האומה" יוכל להמשיך ולהנות מהפאנצ'ים החדים שלו גם בהמשך הדרך של התוכנית.

עדיין לא ידוע אם אלפי יהיה רשאי להתארח אצל המתחרים או שמא יהיה מועסק אך ורק ברשת למשך התקופה בה ישודרו העונות הקרובות של "מצב האומה". עדיין לא ידוע אם אלפי יתארח לבסוף ב"ארץ נהדרת", אף כי עד כה יחסיו עם רשת לא מנעו ממנו לעשות כן, שכן הוא אינו חתום לעת עתה על חוזה טאלנט עם רשת, ואינו מחויב לחלוטין רק לפרויקטים שלה.

ברשת סירבו להתייחס לדברים.

השתתף בהכנת הידיעה: אדם סרור

מה דעתכם על ההחלטה של גורי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully