וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם פשרה בין אחיה של עפרה חזה לילדיו של בעלה

גלעד גרוסמן

27.2.2013 / 21:15

לאחר שנים של סכסוך משפטי, משפחתה הזמרת המנוחה הגיעה להסכם פשרה בנוגע לחלוקת הירושה מול ילדיה של בעלה. מנהל העיזבון: "ההסדר מכבד את זכרה של עפרה ומסיים את הסאגה"

13 שנה לאחר מותה של הזמרת עפרה חזה, הסתיים הסכסוך סביב ירושתה. בית המשפט המחוזי בתל אביב נתן הבוקר (רביעי) תוקף של פסק דין להסכם שהושג בין אחיה של חזה לבין בנה של בעלה המנוח, דורון אשכנזי. מחר תתקיים אזכרה לציון מותה של הזמרת, ובית המשפט ציין בפסק הדין כי אין תאריך מתאים יותר להגיע להסכם.

הסכסוך בין אשכנזי לאחיה של חזה החל לאחר מותה. ככל הנראה, הזמרת חתמה על צוואה, אולם היא נעלמה, ולכן פנו הצדדים לבית המשפט כדי לקבוע מי יזכה ברכושה. הסכסוך הממושך הגיע הבוקר לסיומו, לאחר שהצדדים קבעו כי אחיה של חזה יזכו בתמלוגים על שיריה, בעבר ובהווה, ובתוך כך גם תמלוגים על השמעותיה בחו"ל. בנוסף, הם יקבלו לידיהם את רכושה האישי של חזה, הכולל בין השאר תכשיטים רבים ובגדים. בנו של אשכנזי, שנפטר לאחר חזה, יקבל את הרכוש של אביו. הרכוש המשותף של בני הזוג, כולל מקרקעין, יחולק באופן שווה בין הצדדים.

לפי דיווח בחדשות 2, ההסכם קובע כי שני ילדיו של אשכנזי יקבלו 45% ממכירת ביתה של חזה ביהוד, מהכספים שהותירה אחריה וכן מהתמלוגים שהתקבלו עד היום מיצירותיה. 55% הנותים יחולקו בין 8 אחיה של חזה, ומעתה הם יקבלו 100% מכספי התמלוגים.

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, ישעיהו שנלר, כתב בפסק הדין כי מדובר בתאריך נכון להגיע להסדר ולשכנע את כל המעורבים להגיע להסכמות. מנהל העיזבון של הזמרת, עו"ד יוסי הרשקוביץ, בירך אף הוא על ההסכם, והגדיר אותו שיוויוני. "ההסדר מכבד את זכרה של עפרה ומסיים את הסאגה", אמר. "בתקווה, מעתה ואילך, עפרה תוזכר בדברים בהם היא הצטיינה ולא בשל הסכסוך בין היורשים".

  • עוד באותו נושא:
  • עפרה חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully