וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לצוד פילים" של רשף לוי יפתח את פסטיבל ירושלים

16.5.2013 / 15:42

הסרט, בכיכובם של ששון גבאי, מוני מושונוב, יעל אבקסיס, משה איבגי, צביקה הדר ופטריק סטיוארט בכבודו ובעצמו ישיק את חגיגות ה-30 לפסטיבל הקולנוע הנחשב בבריכת הסולטן

הנהלת פסטיבל ירושלים הכריזה היום (חמישי) על הסרט שיפתח את הפסטיבל לשנת 2013, ואיתו את חגיגות ה-30 לאירוע: "לצוד פילים", סרטו המדובר של רשף לוי ("איים אבודים", "הבורר"), הוא שיזכה לכבוד, במסגרת טקס חגיגי שיתקיים ב-4 ביולי בבריכת הסולטן. סרטו של לוי הוא מהסרטים הישראלים הבודדים שזכו למלא את המשבצת היוקרתית בשנים האחרונות.

?לפתוח את פסטיבל ירושלים, אי של איכות של הקולנוע הישראלי, זה מעמד מרגש ביותר", אמר לוי בהצהרה ששחרר. "כשאליסיה ווסטון, מנכ"לית הסינמטק והפסטיבל, התקשרה וסיפרה לי שהם בחרו ב'לצוד פילים', סרט ישראלי, כסרט הפתיחה של הפסטיבל, הרגשתי אושר גדול, הקרנת בכורה של הסרט עם 5,000 איש זאת חוויה של פעם בחיים.?

"לצוד פילים" מתהדר בקאסט מרשים הכולל את ששון גבאי, מוני מושונוב, יעל אבקסיס, משה איבגי, צביקה הדר, הילד גיל בלנק והכוכב הבינלאומי פטריק סטיוארט ("מסע בין כוכבים: הדור הבא", "X-מן"). זהו סיפורו של ילד שאיבד את אביו באירוע טראומתי שיש לו חלק בו. אמו משאירה אותו בבית האבות של הסבא איתו מעולם לא היה בקשר, והוא נסחף לעולם מטורף של זקנים שהחברה שכחה, ויוצא ביחד איתם למסע של נקמה בממסד. הסרט בהפקתם של אהוד בלייברג משה אדרי לאון אדרי, בתמיכת קרן יהושע רבינוביץ לאומניות – פרויקט קולנוע, המיזם לקולנוע וטלוויזיה ירושלים, ערוץ 10 והוט. הסרט נתמך על ידי הקרן לעידוד הקולנוע הישראלי מיסודה של התאחדות ענף הקולנוע בישראל

פסטיבל ירושלים, שיתקיים כרגיל בסינמטק ירושלים ובסביבתו, יכלול השנה 140 סרטים מארצות הברית, דרום אמריקה, אירופה, אסיה וגם המזרח התיכון, ויימשך עשרה ימים.

מה דעתכם על הבחירה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully