וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה לא אישרה את לוח השידורים של רשת: עודף תוכניות ריאליטי

13.6.2013 / 15:33

הרשות דורשת תיקונים בשל אי עמידה ביחס בין ריאליטי ובידור לתוכניות מסוגה עילית. בנוסף, דורשת הרשות השלמת חוסר בתוכניות תעודה ובהוצאה על סרטי קולנוע ישראלי

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה לא אישרה היום (חמישי) את לוח השידורים של זכיינית ערוץ 2 "רשת" לעונה השנייה (יולי-דצמבר 2013). הוועדה החליטה לאמץ את המלצת ההנהלה שלא לאשר את הלוח שהוגש ודרשה מ"רשת" לבצע תיקונים בלוח בתוך שבוע. לאחר שיתקבלו התיקונים יתקיים דיון נוסף.

הוועדה דרשה תיקונים ללוח, הכוללים בין היתר, השלמת חוסר בתוכניות תעודה, עודף תוכניות ריאליטי ובידור לעומת תוכניות מסוגה עילית, חוסר בהוצאה על סרטי קולנוע ישראליים, חוסר בתוכניות מועדפות במכסת שיח ציבורי ובמכסת מורשת ותרבות יהודית. בנוסף, רשת נדרשה להעביר לרשות השנייה פירוט כנדרש בעניין שיבוץ תוכניות תחקיר וכן חיזוק האלמנטים התחקיריים בתוכנית "תוכנית חסכון".

בתוך כך, הוועדה אישרה את לוח השידורים של חברת חדשות 2.

יו"ר הוועדה, יעקב שחם, אמר: "לאור העובדה כי מחויבויות הזכיינית הופחתו ב 2013 כתוצאה מתיקון החקיקה בכנסת נדרשת 'רשת' לעמוד במחויבויות נשארו לה במלואן. הוועדה הדגישה כבר מספר פעמים את החשיבות הרבה שהיא מייחסת לקיומן של תוכניות תחקירים, ובפרט תחקירים כלכליים, שישרתו את ציבור הצופים ולצערנו הדבר לא בא לידי ביטוי בלוח שהוגש לנו".

טרם התקבלה תגובת רשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully