וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמה בלייר נגד צ'רלי שין: עוזבת את "סדנה לעצבים"

19.6.2013 / 12:53

השחקנית עוזבת את הסדרה הקומית לאחר ששין דרש, ככל הנראה, כי לא תשוב יותר אל סט הצילומים, ואף שלח לה הודעות טקסט עמוסות בניבולי פה

השערוריות ממשיכות לרדוף את צ'רלי שין: היום (רביעי) הצהירו אולפני Lionsgate רשמית כי סלמה בלייר, המככבת לצד שין בסדרה הקומית "סדנה לעצבים", לא תמשיך לקחת חלק בתכנית – ככל הנראה בשל דרישתו של שין, בעקבות סכסוך מתמשך בין השניים. "אנחנו מאשרים כי סלמה לא תשוב לתכנית", נמסר בהודעה הרשמית של האולפנים, "ומאחלים לה את הטוב ביותר".

ההצהרה שוחררה 24 שעות בלבד לאחר שאתר הרכילות TMZ דיווח כי השניים הסתכסכו, וכי שין איים לעזוב את הסדרה במידה ובלייר תשוב אל הסט. אתר ההוליווד ריפורטר דיווח כי בלייר הטילה דופי באתיקת העבודה של שין, שהוא גם מפיק בפועל של התכנית – מה שהוביל להודעת טקסט חריפה מצד שין, שכינה את בלייר בשלל כינויי גנאי, כולל הקללה החריפה "Cunt".

הפיצוץ בין שני הכוכבים מגיע בתקופה טובה עבור "סדנה לעצבים", שמפיקיה תיכננו ריענון בעקבות אי שביעות מנתוני הרייטינג. כעת נראה כי דמות נשית חדשה עתידה להיכנס לסדרה במקום בלייר, מבלי שהעזיבה תשפיע על לוח הזמנים של הסדרה – ש-90 פרקים שלה הוזמנו מראש, ומתוכם צולמו עד כה 40 בלבד.

בלייר, מצידה, צייצה בחשבון הטוויטר שלה הודעה המודה למעריציה על התמיכה ולא הרחיבה בנושא. יש לציין כי היא אינה הכוכבת הראשונה של הסדרה שמותקפת על ידי שין: באפריל האחרון טען שין כי לינדזי לוהן, שהגיעה לתפקיד אורח בסדרה, החזיקה את אנשי ההפקה כ"בני ערובה" והצליחה לצלם "רק חצי פרק". כזכור, לפני שנתיים עזב שין את סדרת הלהיט "שני גברים וחצי" בכיכובו בעקבות סכסוך מתוקשר עם יוצר הסדרה, צ'אק לורי, שלווה על ידי מעין התמוטטות עצבים פומבית.

מה דעתכם - שין שוב בדרך למטה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully